onsdag den 11. september 2013

Masser af kreatid

Jeg bliver nødt til at dele mine weekendplaner med jer; jeg skal på workshop hos dygtige Nanna både lørdag og søndag. Jeg har aldrig så meget som været på et lille bitte sykursus, så jeg er rigtig spændt på det og har også en lille smule præstationsangst, da jeg trods alt stadig er på begynderstadiet og endnu ikke er helt fortrolig med alle de smarte ting en symaskine og en overlocker kan. Men jeg lærer det jo heller ikke, hvis jeg ikke kaster mig ud i noget nyt:-)

Jeg glæder mig helt vildt og det er første gang at jeg får mulighed for at sidde så koncentreret om et syprojekt - jeg tror lige det er mig. Jeg håber på at sy en kjole, hvis mine evner rækker til det, men det skal I nok høre mere om i næste uge.

Jeg følger med på Nannas blog How to do fashion og kan se at Nanna er velforberedt. Hun har syet 5 modeller vi lige kan hoppe i, og så er det "bare" at rette til og være kreativ med detaljerne - fedt koncept!

I kan læse mere om Nannas workshops lige her.

Her kan I se nogle af de kjoler jeg tidligere har syet til mig selv.



28 kommentarer:

  1. Cool, ej hvor jeg glæder mig til at høre om det kursus!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er SÅ glad for at jeg fik den mulighed.
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Nu må du ikke undervurdere dig selv, se lige på alle de fede ting du får lavet, uden at have modtaget undervisning - det er da så sejt.

    Jeg har gået til syning siden teenageårene og er stadig en tøsedreng med mange syningsting, og holder mig ofte til det sikre. Men jeg skal på sykursus første weekend i oktober, og glæder mig vildt.

    Glæder mig meget til at se, hvad du får lavet og høre hvad du synes om det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød Ketty. Fedt at du skal på sykursus - det håber jeg vi kommer til at høre mere om.
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Hvor spændende ;-)

    Jeg glæder mig til at høre om din krea weekend
    ;-)

    SvarSlet
  4. En hel weekend med bare krea tid - ja, jeg er da slet ikke misunderlig:-)

    SvarSlet
  5. Hvor spændende - glæder mig til at høre og se mere om dit kursus :0)

    SvarSlet
  6. Det ser.altså.også.godt ud det Nanna laver, så forstår godt du glæder dig. Jeg er sikker på du kommer hjem med et flot resultat og ny inspiration:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er top inspireret nu! Det var så lærerigt.
      K.h.
      Christina

      Slet
  7. fedt!! det glæder jeg mig til at høre mere om!! tilretning af et mønster gør en verden til forskel! glæd dig!!
    kh viola

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har helt ret - det gør jo en kæmpeforskel! Jeg blev overrasket over hvor meget det betyder at tage en halv cm af 4 steder på en kjole.
      K.h.
      Christina

      Slet
  8. Hvor fedt..... Det er virkelig et energiboost uden lige, når man fordyber og dygtiggør sig på sådan en weekend. Glæder mog til at se hvad du får lavet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var helt fantastisk:-) Mere af den slags!
      K.h.
      Christina

      Slet
  9. Jeg har også meldt mig til et sykursus. Vil rigtig gerne lære noget mere. God fornøjelse med dit :-) Kh Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. mange tak - det var en kæmpe succes. Jeg håber det går godt med dit sykursus.
      K.h.
      Christina

      Slet
  10. Som om.... du er jo en haj! : )
    Men fedt med ny inspiration - og rigtig god weekend, Christina. Er sikker på at vi får resultater at se på bloggen. Og det glæder jeg mig til. Kh. Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha - sådan Liv! Tak for din tiltro til mig - det værdsætter jeg, men jeg var uden tvivl den med mindst erfaring, men så var der bare det mere at lære for mig;-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  11. det lyder rigtigt skønt med totalt sy tid og ville ønske jeg kunne gøre det også men jeg glæder mig til at se hvad du får lavet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så fedt at prøve det - jeg har ikke haft så meget "mig-tid" siden jeg fik Carla for 2 år siden:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  12. Det lyder spændende.. glæder mig til at du flasher resultatet fra kurset.. :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber på at vise lidt i aften eller i morgen:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  13. Fedt - ej, det gad jeg også godt! Tænk sig, alle de gode tips, man endnu ikke kender til :-D Rigtig god fornøjelse! Glæder mig til at høre mere!

    SvarSlet
  14. lækker weekend at se frem til... men må da altså lige sige, lækre kjoler du har fået syet uden kursus, nøjs de er flotte :)
    God weekend og kreafornøjelse!
    KH Micha

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak Micha - det var en rigtig sød kommentar.
      K.h.
      Christina

      Slet