lørdag den 21. september 2013

Lille leopardkjole med lidt mint

For lang tid siden klippede jeg denne kjole til Carla. Desværre var jeg så ukoncentreret at jeg kom til at sætte piping på det ene ærme i stedet for på forstykket. Jeg er ikke så stor fan af at sprætte op, så kjolen endte på bunden af sykurven og kom først frem igen, da jeg lavede en to do liste på bloggen. Kjolen blev færdig og den klæder Carla så godt. Jeg må lige have taget billeder af den på, for det er svært at gengive, når den bare ligger på gulvet.

Mønstret er etagekjolen fra Stof og Stil. Stoffet er fra Stofdillen (nu Stofdepotet) og jeg har selv en matchende kjole, som du kan se lige her.


6 kommentarer:

  1. Den er så fin - er vild med den mintfarvede tittekant! Haha, kender alt for godt det der med at lægge det i sykurven, når der skal sprættes op - det er så irriterende, og synes oftest opsprætteren skal i brug, fordi jeg har lavet en eller anden helt igennem idiotisk fejl, som følge af et forsøg på at multitaske mellem syning og børnepasning ;-P

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er fuldstændig det sammen vi er ude i hos mig - i stedet for at koncentrere mig om at sy, så skal jeg lige lave noget andet og tjekke hvad børnene laver og vil helst klare det hele på den halve tid, og så går det galt.
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Hvor er den fin! Det mønster kunne jeg godt tønke mig st få fingrene i... Håber på at få et billede at se, hvor lillepigen har kjolen på!

    Og, hvor kender jeg godt det der med ikke at gide sprætte op... :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jo SÅ kedeligt at sprætte op - jeg er vist lidt doven når det kommer til den slags. jeg skal nok tage et billede af Carla næste gang hun har den på.
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Sikke noget lækkert stof! Den glæder jeg mig til at se på :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes hun er SÅ fin i den model:-)
      K.h.
      Christina

      Slet