tirsdag den 17. september 2013

Tern med et strejf af neon

Flere bukser til Carla....føler nærmest jeg masseproducerer, men mange af Carlas bukser stumper og det er bare ikke så praktisk, når det bliver koldt.

Disse er uden foer og stoffet er ikke så kraftigt, men de går an lige nu, hvor det ikke er så koldt. Senere kan de bruges med et par strømpebukser under. Det ternede stof er fra Stofdillen og jeg har tilføjet lidt neonpiping. Jeg overvejde rib i benene, men det blev den hurtige løsning med en løbegang og elastik. Mønstret er en lidt smallere version af minikreas ballonbukser.

Og nu jeg nævner minikrea, vil jeg lige dele en nyhed med jer - minikrea har meddelt mig, at de har besluttet at kaste sig over mønstre til voksne! Det første mønster vil være blandt nyhederne til januar 2014 og forhåbentlig er vi så heldige at det er tunikaen, som mange har spurgt efter. Jeg glæder mig!



18 kommentarer:

  1. Uhh - voksenmønstre også, spændende, spændende!

    lækre bukser - Jeg har også mest gang i bukserne for tiden til Alba, tror det har noget at gøre med årstiden ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror du har ret i at det er årstiden der gør det. Du varierer jo dine bukser meget, så jeg får stadig masser af inspiration.
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Uhhh det lyder spændende.
    Flotte bukser. Jeg skal altså også igang. Alberte mangler bukser uden knap og lynlås...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) Så må du også i gang med masseproduktion. Det er så dejlig nemt, når det er uden knap og lynlås.
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Fine bukser - jeg overvejer at forsøge mig med pipping - for det er så skønt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er virkelig nemt med piping, så det skal du bare kaste dig ud i. F.eks. på en pude eller som de her bukser, hvor der ikke er noget der runder.
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Rigtig lækre bukser - jeg gad godt have, at Maria ville gå i bukser. Hun har stort set altid kun brugt kjoler og nederdele. Det er bare ikke altid helt så praktisk :-)
    Kh Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan godt forstå det ikke er så praktisk kun at bruge kjole og nederdele, men jeg synes det er sjovest at sy kjoler:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  5. Lækre! Jeg skal også igang med at få kørt nogle bukser gennem maskinen her til efterårssæsonen...

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige pludselig kom efteråret bare og jeg synes allerede det er koldt nogle dage. jeg har klippet tre par mere med foer, men vi skal nok bruge flere.
      K.h.
      Christina

      Slet
  6. Flott med neon i siden på buksen :) Jeg skulle gjerne sydd litt mer til meg selv. Tenker ofte på det, men det blir gjerne med tanken. Fin tirsdag til deg :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du må i gang med at sy til dig selv:-) Jeg er så glad for at jeg er kommet i gang med det, for jeg får det virkelig brugt.
      K.h.
      Christina

      Slet
  7. Rigtig fine. Og sikke en god nyhed. Elsker minikreas mønstre

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes minikreas mønstre er så nemme, og så har jeg været så heldig at de bare passer til Carlas kropsfacon. Jeg håber jeg bliver lige så glad for voksenmønstrene.
      K.h.
      Christina

      Slet
  8. SKønne bukser. :) Glæder mig til at se de nye voksenmønstre. Det kan da kun blive et hit.

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan tænker jeg også - det bliver garanteret godt.
      K.h.
      Christina

      Slet
  9. Wow. De er FEDE Christina. Virkelig fede!

    SvarSlet