søndag den 15. september 2013

Giveaway i samarbejde med Evomove

Som lovet endnu en giveaway. Jeg har anmeldt den smarte NOMI højstol fra evomove lige her. Som I kan se, er vi allerede rigtig glade for vores og nu kan en af mine læsere vinde en NOMI højstol til en værdi af kr. 1.499 (farven vælger man selv), da evomove har været så flinke at sponsere en stol.


Reglerne er som følger:

1 lod for fast læser (via bloglovin eller google friend connect).

5 lodder for fast læser og link til giveaway´en med billede på din blog eller Facebook.

Skriv venligst i kommentarfeltet hvor mange lodder du deltager med (1 eller 5), og husk at skrive din mail-adresse, hvis den ikke er tilgængelig for mig andetsteds.

Vinderen trækkes den 21. september ca. kl. 21.

53 kommentarer:

  1. Superfed give away! Jeg snupper et enkelt lod - og håber, at jeg er heldig ;)
    Vh Nadia
    fjordside88@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg har linket på facebook og følger selvføgelig med på bloglovin :) Så 5 lodder til mig ;)

    SvarSlet
  3. Jeg er med på 1 lod.
    Maia
    Mejse2109@gmail.com

    SvarSlet
  4. Jeg snupper 1 lod (følger via GFC)
    Pia
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  5. Åh, den er jo min store drøm. Simpelthen SÅ fin. Gravid med nr. 2 og skulle gerne nedkomme til november. Og har jo læst om den fantastiske babystol som kan købes til...
    jeg deltager med 5 lodder. Har delt på FB og følger via bloglovin

    Trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  6. 5 lodder til mig :)... Fast læser og delt på FB :). Krydser alt alt hvad der krydses kan og håber på en ny stol til min lille dreng i nu-ska-du-snart-være-storebror-gave :).

    SvarSlet
  7. Ja tak, må vist hellere få 5 lodder i puljen til den! Tænker den vil være perfekt til lillebror med den smarte babydel som man kan få til;)

    SvarSlet
  8. Et lod :-) mvh Sabine (http://aberdabei.tumblr.com)

    SvarSlet
  9. Deltager med 5 lodder (deler på fb).
    Total lækker stol som mine børn vil elske.
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  10. Sikken en dejlig giveaway, den kunne vi virkelig godt bruge :) Jeg deltager selvfølgelig med 5 lodder...
    Kh Nicoline

    SvarSlet
  11. Fantastisk! Jeg er vild med den stol, nøøøøøj hvor ville det være fedt udskifte de gamle store trip trap med sådan et par lækre som denne:)

    Jeg er med i 5 lodder, har delt på fb og på Google +

    Krydser xxx

    Mvh.

    Annesofie (fiekjeller@hotmail.com/eller Google )

    SvarSlet
  12. Lækker lækker give away.. Jeg er med på 5 lodder:)
    sde_melanie@hotmail.com
    eller bloggen
    Mellabellas.blogspot.com

    SvarSlet
  13. Sikke dog en give away! Mon man har en chance med et enkelt lod?

    Kh Gitte

    SvarSlet
  14. Jeg er med med et enkelt lod. Jeg kan fanges på jani_andersen@hotmail.com. Tak for en fed blog!!

    SvarSlet
  15. Jeg napper alle 5 lodder! Vi bruger dog ikke højstole særlig længe endnu, men det kunne være en fed gave at give! :)

    SvarSlet
  16. Det er da lige den der mangler i mit køkken til bettepigen! Jeg deltager med et lod :)

    SvarSlet
  17. Deltager med et enkelt lod!
    /Nina

    SvarSlet
  18. Super skøn stol :-) Har delt på facebook, så deltager med 5 lodder :-) Kh

    SvarSlet
  19. Fantastisk giveaway - vi vil elske sådan en sej stol. Har et godt øje til dn blå ;)
    5 lodder helt klart
    margit.rosenaa@gmail.com

    SvarSlet
  20. 1 lodd til mig:D Den stolen er bare for nice..

    SvarSlet
  21. 5 lodder til mig tak :) link er på min blog. Har savlet så meget over denne stol og den ville være den perfekte overgang fra vores ikea stol.

    SvarSlet
  22. Følger via GFC... og napper et stort lod.
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  23. Er med med et enkelt lod :)
    maria_skov@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Eiii... når jeg nu ikke kan få en sponsoreret - så håber jeg at jeg kan vinde en...
    Gerne en baby udgave i walnut and black - og jeg er med på 5 lodder (har linket via facebook)

    SvarSlet
  25. Den er godt nok fin. Krydser finger og deltager med 5 lodder.
    Har linket på min blog.

    SvarSlet
  26. Jeg vil gerne deltage med 5 lodder. Følger via GFC og har lavet et indlæg her

    http://bettefroe.blogspot.dk/2013/09/nomi.html

    mette.knk(a)gmail.com

    SvarSlet
  27. Uhhh den er så fed!! Jeg deler på FB og følger dig på Bloglovin' - så jeg har smidt 5 lodder i puljen :) Nu er der bare at krydse XXX

    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  28. Jeg går all in og deltager med 5 lodder
    har delt nederst på min blog

    www.regnbuemig.blogspot.dk

    føler på bolglovin og GFC

    xxx for at jeg er den heldige
    Laila Jensen
    regnbuens@hotmail.com

    SvarSlet
  29. Hej Christina, den vil jeg da super gerne vinde:-) Jeg er med, med ét lod.

    SvarSlet
  30. Jeg deltager spændt med 5 lodder. Den ser fin fin ud :o)

    Tine (ottokars@gmail.com)

    SvarSlet
  31. Jeg vælger at deltage med et lod og håber lykken er med mig :-)

    heidi1608@hotmail.com

    SvarSlet
  32. Lækker præmie :) Jeg har hørt meget godt om den stol, så det ville være skønt at vinde til min førstefødte, så han kan bruge den, når han er lidt større (lige nu kun 7 uger).

    Jeg deltager med et lod.

    Mvh
    Monica
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  33. lækker stol. Den ville være fantastisk at vinde til Kaja eller Casper.

    Jeg snupper 5 lodder

    SvarSlet
  34. Jeg er med på 5 lodder så :-)

    Delt via Facebook - Gitte Manskov Hersom

    SvarSlet
  35. jeg er fast læser på bloglovin og vil meget gerne deltage. hilsner fra mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  36. Der er 5 fra mig :) Super lækker drømme stol!!
    http://numsefis.blogspot.dk/

    -Kamille

    SvarSlet
  37. Jeg er med på et lod :)
    Anne/anne.callesen@gmail.com

    SvarSlet
  38. deltager og x fingre med 1 lod:)
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  39. jeg er med på 5 og deler på fb

    SvarSlet
  40. Prøver lykken igen og krydser fingere for jeg er lige så heldig som sidste gang ;-)
    Den gang bliver det til 5 lodder, da jeg har delt på FB

    Kitt

    Ps. Tak for mønstret - det lå fint i postkassen, da jeg kom hjem fra ferie i går :-)

    SvarSlet
  41. Lækker stol - er med med et lod da jeg er fast læser på bloglovin
    egeskovthomsen@gmail.com
    MArianne

    SvarSlet
  42. Nupper lige 5 lodder. Delt på facebook og fastlæser via bloglovin

    SvarSlet
  43. Deltager med 1 lod :-)
    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  44. Årh, hvor vil jeg gerne vinde den!!!! Jeg napper 5 lodder og deler på facebook med det samme:) Krydsede fingre!

    SvarSlet
  45. Also I would like sign up for this super candy.
    5 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  46. jeg vil gerne deltage med 5 lodder (deler på facebook)

    SvarSlet
  47. 5 lodder til mig :D (delt på bloggen og følger dig via bloglovin')

    Måske det er min tur til at være heldig denne gang.. Ofelia ville i hvert tilfælde elske at eje den stol - måske ikke ligeså meget som moren, men tæt på ;D

    Vibeke // Idyllbykjaer@gmail.com //Idyllbykjaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  48. Deltager med 5 lodder :D http://www.facebook.com/EsterEvil

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  49. Deltager med 5 lodder :D http://www.facebook.com/EsterEvil

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  50. Deltager med 5 lodder :D http://www.facebook.com/EsterEvil

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet