søndag den 29. september 2013

minikrea leopard in action

Som lovet får I også leopard-versionen at se på. Den vender dog forkert, da Carla insisterede på selv at tage tøj på....pyt - I kan nok få en fornemmelse af den alligevel.

Det er kun blevet til en lille smule kreatid i weekenden, men jeg har ikke fået færdiggjort noget, så der er ikke så meget at vise frem, men i løbet af den næste uges tid, satser jeg på at få afsluttet nogle projekter.






 
Man kan godt blive lidt træt af at lege fotomodel - så er det godt at putte med far.

17 kommentarer:

  1. hun er altså skøn :o) Den er rigtig sød med den brede ribkant forneden.. Det må jeg vidst prøve at lave til Kaja en dag.. :o)

    SvarSlet
  2. Skøn lille pige :) og lækker kjole

    SvarSlet
  3. Så fin hun er din lille trold ;-)

    SvarSlet
  4. I kommer til at få jeres hyr med at holde drengene fra den lækre unge når hun bliver større ;0)

    Og kjolen er virkelig sød, også bagvendt!

    SvarSlet
  5. Den er godt nok fin! Og carla er så sød

    SvarSlet
  6. Super fin, og pyt med den vender forkert, model Carla viser den fin frem :-) Hun er super skøn :-) Kh

    SvarSlet
  7. Hun er en lækkerbid... Dejligt FOTO det sidste...

    SvarSlet
  8. Århhhhhh den er godt nok skøn!

    SvarSlet
  9. Du laver altid så flotte ting! Den er bare super fin til lækre carla !

    SvarSlet
  10. Skønt med en lille bestemt dame ;-) Og hvor er hun dog dejlig!! Superfin sød kjole til DAMEN. ;-)

    SvarSlet
  11. Så lækker. Både kjole og datter. (Okay nu ser jeg så at kommentaren ovenfor minder utroligt meget om min - anyway jeg vælger at poste den alligevel, for det var mine første tanker).
    Jeg siger det lige igen igen. Du har en virkelig charmerende datter :-) Det der skønne hår og de der mørke øjne, det er så sødt.

    SvarSlet
  12. Hvor er hun bare skøn :-) Det er slet ikke til at stå for den lille blenumse og fede hår. Og kjolen er bestemt også fin ;-)
    Kh Line

    SvarSlet
  13. Hvor er kjolen altså sød, og modellen er også for kær :)

    SvarSlet