mandag den 30. september 2013

Noget om at være inspireret

Jeg har SÅ meget lyst til at sy alt muligt til mig selv lige for tiden. Det skyldes at jeg har lånt en stak Burda-blade, da jeg i sidste uge var til kreahygge hos en mor til en af Emils legekammerater. For det første var det rigtig hyggeligt, og så var det altså fedt, at man lige havde nogle timer, hvor man ikke skulle nå andet end at sy (okay - vi fik så også talt en del, men det er også vigtigt).

Nu er jeg ved at prioritere hvilke mønstre jeg skal tegne af i denne omgang - jeg tror jeg vil udvælge 3-4 modeller der skal afprøves. Det tager trods alt noget tid at tegne mønstre af og min (fri)tid er ret begrænset på dette tidspunkt af året pga. mit arbejde.

Hvor finder I inspiration henne?

11 kommentarer:

  1. Hvor lyder det spændende, det glæder jeg mig meget til at se, hvad du får ud af :-) jeg er ingen firstmover, og selvom jeg af og til kigger i bladene på biblioteket, så bliver det altså kun til tøj til Poeten. Jeg er lidt ræd for at sy til mig selv - endnu!

    SvarSlet
  2. Moden inspirerer mig. Andre mærker eller noget jeg ser hvor jeg tænker fuck det er fedt. Så laver jeg min egen version. Burda bladene studerer jeg også og jeg synes at mønstrene er til at gå til. Det er en vigtig detalje.

    SvarSlet
  3. Jeg bliver inspireret af moden omkring mig og blogland - men indtil nu har jeg ikke turde kaste mig ud i tøj til mig selv, holder mig til at sy til rødderne ;)

    SvarSlet
  4. Fedt med al den inspiration, Christina. Spændende at se hvad det ender med.

    SvarSlet
  5. Inspirationen er over det hele, men Burda bladene er altså heller ikke dårlige. Jeg vælger tit at sy noget fra dem. Og så er jeg glad for Onion mønstrene.

    SvarSlet
  6. Jeg kigger også i Burda blade for inspiration og henter også en del fra pinterest... Jeg glæder mig til at se hvad du vælger...
    Hilsen Heidi

    SvarSlet
  7. uha.. jeg får ikke rigtig syet noget til mig selv.. jeg synes ikke det er sjovt at sy til mig selv i øjeblikket, da jeg synes der er alt for mange kilo der skal skjules.. :o( Tidligere har jeg syet en del til mig selv, og der kom inspirationen fra blade mv..

    jeg får meget inspiration fra nettet og bla. blogland.. og jeg glæder mig til inspiration fra en flok kreative kvinder, til mit blogtræf i slutningen af oktober. :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. men jeg glæder mig til at se hvad du vælger at sy... Du kunne jo blive min inspirationskilde til at få syet lidt til mig selv

      Slet
  8. Uhh jeg finder det mange steder. Hos andre bloggere... men jeg får Symagasinet og Burda med posten og det giver til tider for meget inspiration. Overvejer at holde en pause med dem efter jul og så måske prøve Ottobre, for at få mere til lillepigen. Men jeg syer stadig kun modeller jeg ikke finder for kompliceret når det er til mig selv.

    SvarSlet
  9. Jeg har endnu ikke rigtig syet noget til mig selv, men har flere kjoler i en bunke Burda blade jeg gerne vil sy.. Og jeg håber at komme i gang i løbet af vinteren, så jeg kan få syet mine egne kjoler til de to bryllupper jeg skal til i 2014 :)

    SvarSlet
  10. Hyggeligt naar man kan dele lidt kreatid med en anden. Jeg er blevet ret glad for det finske blad Ottobre, saa det leder jeg altid i foerst.

    SvarSlet