torsdag den 19. september 2013

Bløde blomster

For en del tid siden shoppede jeg noget blomstret jersey i Stof og Stil, og jeg havde en idé om en t-shirtkjole til mig selv, meeeeeeen jeg er kommet lidt for meget ud af form, hvis man kan sige det sådan;-) Og når der er lidt for meget sul på kroppen, synes jeg bare ikke lige at jersey er min ven.

Derfor har jeg brugt noget af det til bukser til Carla. Jeg forestiller mig at de også ville være fine med gul eller turkis rib. Mønstret har jeg selv tegnet, da jeg gerne ville have bukserne rimelig smalle pga. stoffet og ikke lige havde et mønster der passede til mit behov (minikrea har et buksemønster med smalle ben og det har jeg også anskaffet mig, men det var lige udlånt).



20 kommentarer:

  1. helt vildt flot stof, hvordan synes du kvaliteten er ift vask med stof og stils jersey?

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg synes det er meget forskelligt. Jeg købte noget marineblåt med hvide prikker og allerede efter 2-3 vaske så det forvasket ud. Andet holder sig fint.
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Super flot stof. Er sikker på at turkis rib også vil være fedt.
    Fint med omtænkning (nyt ord?!) af anvendelse af det lækre stof, så det ikke bare skal ligge...
    Kh. Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. Præcis:-) Der skal ryddes lidt ud på hylderne, så jeg kan komme til at shoppe nyt.
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Er helt vild med det stof....
    Måske man stadig kan få det...
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg godt man kan - jeg købte det i sommerferien og selvom det er efterårsvejr lige nu, er det jo ikke så længe siden.
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Det er så fint det stof, og jeg tror også turkis rib vil være et hit :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja turkis ville være fint til - måske skulle jeg lave en bluse med turkis rib.
      K.h.
      Christina

      Slet
  5. Du er da sej... så lavede jeg lige et mønster selv...pftt, no problem ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha:-) KUN af nød! Utroligt nok passer de;-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  6. Så flotte, er heller ikke tvivl om at gul rib ville være flot til. Men den lilla kalder lidt mere på efteråret :)
    Kh Lena

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har du nok ret i - den gule passer nok bedre til sommer.
      K.h.
      Christina

      Slet
  7. Fik du forresten brugt gavekortet på de 1800 kr ??. Hvis du allerede har blogget om at du har brugt det til noget specielt, beklager jeg at jeg har misset indlægget. Blev bare lige lidt nysgerrig ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan tro jeg fik shoppet - fantastisk hjemmeside! Vi har endnu ikke sat det op, da vi stadig mangler at istandsætte vores gæstehytte, men når det bliver sat op, skal I nok få det at se. Her kan du se indlægget med hvad jeg købte
      http://carlaogkrudtuglen.blogspot.dk/2013/05/post-pa-vej.html
      K.h.
      Christina

      Slet
  8. Det er rigtig fint, det stof! Og bukserne ser skønne ud :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kunne godt tænke mig det i en brun version -det tror jeg også ville være fint.
      K.h.
      Christina

      Slet
  9. Hvor er det nogle lækre bukser, du kan bare det mønster noget der!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det går MEGET bedre for mig med børnemønstre;-)
      K.h.
      Christina

      Slet