mandag den 9. september 2013

Bukser til koldere tider

Jeg tror det er meget begrænset hvor mange af Carlas bukser, hun stadig kan passe, så jeg er gået i gang med at producere i en større størrelse.

Disse er syet fuldstændig efter minikreas mønster på ballonbukser. Foeret har jeg fået af en nabo og yderstoffet er fra Stof & Stil - jeg kan godt lidt at stofferne er så forskellige, og jeg er stadig ikke blevet træt af neon.

Der er ved at være lidt for tomt i sykurven, så i morgen aften skal jeg vist have klippet lidt mere.






14 kommentarer:

  1. De er da totalt lækre, tror snart jeg skal have prøvet Mini-kreas mønstre, dem har jeg aldrig forsøgt mig med. Yderstoffet er da bare for fedt! Lækkert
    Hun bliver velklædt den lille dame.
    Kh.
    Karen

    SvarSlet
  2. Hvor meget mindre laver du foret? Jeg har nemlig lige syet bukser til My, men de bliver jo hurtigt snart for kolde.

    Neon er altid hit

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karin,
      du må virkelig undskylde at jeg ikke har fået svaret. Jeg tror det er 3-4 cm kortere end yderstoffet.
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Det er altså også en skøn buksemodel...

    Carla med den lækre garderobe ;0)

    SvarSlet
  4. hvor er de fine... Jeg skal videre med min lille bunke så jeg kan klippe noget mere :D Dejligt med en (DIG) der kan være med til at give en inspiration

    SvarSlet
  5. De er lækre.. :o) Jeg overvejede også det stof, sidst jeg var i stof og stil.. men den blev liggende.. desværre kan jeg se.. for de er da for fede.. :o)

    SvarSlet
  6. Fede bukser! Kunne du ikke lave diy på hvordan du laver foer i bukserne? Det kunne jeg virkelig godt tænke mig at lære....
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
    2. Jeg ved desværre kun hvordan man gør når det er ballonbukser og hvis du googler DIY ballonbukser, tror jeg at du kan finde noget. Ellers skriver du bare igen og så skal jeg nok lave en, for det er meget nemt:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  7. De er da superlækre! Fedt med kontrasten!

    SvarSlet
  8. De er så fine, kan virkelig godt lide dine farvesammensætninger :-)
    Og kom til at tænke på, at jeg måske også godt kunne tage mig sammen og få syet nogle bukser til Karen - den står på leggings lige nu, de er så nemme når man lige er kommet af med bleen, men bukser med foer er nu engang bedre når det bliver køligere udenfor.

    SvarSlet
  9. Jeg har også haft kig på det stof, de sidste gange jeg har været i Stof & Stil, men har ikke rigtig kunne finde ud af hvad jeg skulle bruge det til.
    Men det kan jeg da se nu! Hold op de er fede!!

    Kh. Linette

    SvarSlet
  10. Fint med bukser som har fór til høsten og vinteren. Jeg har funnet et ullstoff som jeg har tenkt å sy bukser til vinteren av :)

    SvarSlet
  11. tak for jeres søde kommentarer - jeg har bare verdens bedste læsere.

    SvarSlet