søndag den 1. september 2013

Minikrea raglan-mønster in action

Mange tak for jeres søde hilsner i går - jeg bliver så glad og synes jeg har de sødeste og mest betænksomme læsere - tak!

Flere har spugt efter in action billeder af raglan-kjolen jeg lavede efter minikreas nye mønster, så her er de. Et stk. Carla, som blev overtalt til fotosession ved hjælp af iPad og chokopops.

Jeg tror, der skal produceres flere, for modellen er også god til vinter, da kjolen bare kan trækkes lidt op, så kan flyverdragten sagtens komme på.






14 kommentarer:

  1. Hvor er den fin. Hun er virkelig en charmetrold hende Carla :-)

    SvarSlet
  2. Kjole (og model) er bare skøn. I virkeligheden kunne man nok sagtens lave stort set samme kjole til voksne. Må også være super behagelig at have på

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har planer om at lave en til mig selv i samme stil...når jeg har tabt 7 kg på hofterne;-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Sikker nogle skønne billeder af Carla og kjolen :)

    SvarSlet
  4. Gosh hvor er hun kær.... Og kjolen er da helt i top.... Nu fortryder jeg også at jeg ikke købte det elefantjersey sidst jeg var i stof og stil....

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Camilla:-) Jeg havde egentlig været en tur ved klippebordet, da jeg fik øje på stoffet i en andens vogn....så måtte jeg tilbage igen.
      K.h.
      Christina

      Slet
  5. Den er så fiiin (og jeg har fået skaffet mig et par meter af stoffet også)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor dejligt - jeg glæder mig til at se hvad du syer af det.
      K.h.
      Christina

      Slet
  6. den er godt nok blevet fed... Sidder super fint på hende. :D Og så er det også bare noget fedt stof

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) Jeg synes også det er en god model til hende.
      K.h.
      Christina

      Slet
  7. Det stoffet var kjempefint - og kjolen også! Den vil nok bli godt brukt i høst :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak - det tror jeg også den vil.
      K.h.
      Christina

      Slet