lørdag den 7. september 2013

Minikrea - ny model

Så har jeg afprøvet endnu en version af minikreas raglan t-shirt-mønster. Denne gang er det kjolen med a-facon, som jeg har kombineret med  3/4-ærmer. Det passede ikke lige Carla at prøve den på, så jeg ved ikke hvordan den sidder, men normalt passer minikreas modeller godt til Carla, så det er sikkert også tilfældet her.

Det fine stof er fra Stof & Stil. Jeg kunne godt forestille mig at den også ville være fin med turkis piping og rib.

Her har vi bare dovnet og hygget idag - bortset fra lidt rengøring og en hel del vasketøj, har jeg intet lavet (ud over at sidde ved symaskinen) - virkelig hyggedag, hvilket vi også trængte lidt til da Carla har været vågen nogle gange i nat - det er heldigvis ikke noget vi normalt oplever.





12 kommentarer:

  1. Hvor er den super sød ;-)

    Stoffet er da bare så lækkert, jeg er helt vild med det :-D

    SvarSlet
  2. Uh det er noget lækkert stof... Og det lyder som en dejlig dag, også selvom en dårlig nat er årsagen. Og så skal man jo netop også bare trække stikket.

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare fin! Har selvkøbt stoffet og noget mørk turkis/petrol rib, som jeg glæder mig til at sætte sammen i løbet af efteråret ;) kh Pia

    SvarSlet
  4. Der er super fnt sammen med den mørkelilla, det jersey..... Jeg ahr selv brugt den sammen med pudder og har noget grøn-turkis i tankerne også! Det er vildt som det skifter udtryk alt efter hvilken farve man sætter sammen med!

    SvarSlet
  5. Hvor er den fin! Jeg må altså snart kaste mig ud i at pynte det syede tøj med piping, for det ser SÅ godt ud! Den lilla farve er rigtig fin, men jeg forestiller mig også, at turkis piping og rib kunne se godt ud sammen med det fine stof.

    SvarSlet
  6. Den er super fin, stoffet er sjovt! Pink/lyserød til kanter ville være super flot også tror jeg.
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet
  7. Sikke noget fint stof. Og den ser fin ud - kan se at den passer hende ganske fint under fødderne! ;-)

    SvarSlet
  8. Altså raglan ærmer gør kun noget godt for bluser/kjoler :)
    Endnu en lækker sag fra din hånd

    SvarSlet
  9. Fedt stof!!! Må vist snart på en efterårstur i Stof og stil..

    SvarSlet
  10. Tak for jeres søde kommentarer - jeg bliver jo helt inspireret af jeres bud på hvilke farver man kunne sætte sammen med:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  11. Super fin t-shirt - jeg elsker det stof! (og de andre mønstre i samme stil)... Synes dog at det var i den dyre ende.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan faktisk ikke huske hvad det kostede men det har du nok ret i - jeg måtte bare eje det:-)
      K.h.
      Christina

      Slet