tirsdag den 10. september 2013

Små skyer

Carla får virkelig skiftet meget af tøjet ud for tiden, så jeg har en rigtig god undskyldning for at masseproducere. Denne bluse er (også) lavet efter minikreas mønster på raglan t-shirt.

Jeg kan ikke gengive farven ordentligt, men det fine jersey med skyerne er koralfarvet med små lilla hjerter, og jeg synes det er så sødt. Stoffet er købt hos Stofdillen, hvor man også kan købe en lyselilla version med grønne hjerter. Ærmestoffet er også fra Stofdillen og er en rigtig lækker kvalitet.




6 kommentarer:

  1. Hvor er den fin :)

    SvarSlet
  2. Den er VIRKELIG lækker!
    Og sælger du så ud af det, som Carla er vokset fra? Det ville da være ærgerligt hvis ikke andre fik glæde af det, tænker jeg ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Carlas aflagte tøj ryger til Spanien, hvor en lille pige får glæde af det:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Den er simpelthen bare så fin! Jeg fik også købt lidt mere isoli i går, Emil bliver nød til at have et hygge-sæt i samme stil som det jeg syede til Magne i weekenden. Det er mega fedt at Emil´s garderobe nu næsten kun er tøj jeg selv har syet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er vildt lækkert når man selv har lavet det meste. Sådan er Carlas garderobe også...bortset fra undertøj, overtøj og strømper.
      K.h.
      Christina

      Slet