onsdag den 4. september 2013

Lækkerier med posten

I sidste uge kom posten forbi med den dejligste pakke. Pakken var en gave fra Christina, som tidligere havde bloggen Frk. regnbue, og det var sådan en "bare-fordi"-gave. Jeg blev simpelthen så glad, og det var jeg ikke ene om - Carla er helt forgabt i Bamse & Kylling, så det fine pudebetræk har hun allerede snuppet. Resten skal bruges til mine syprojekter - jeg glæder mig sådan til at komme i gang.

1000 tak Christina - det var meget betænksomt af dig - jeg håber du følger med, når jeg viser hvad jeg får produceret af stoffet.




10 kommentarer:

  1. Sikke nogle smukke stoffer - Du er da rigtig heldig for tiden :0)

    SvarSlet
  2. Hvor er det skønt når nogen tænker på én... Sådan bare fordi :)
    Dejlige stoffer. Glæder mig til at følge med i hvad de bliver forvandlet til.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er virkelig dejligt og man bliver glad af det.
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. hold da op du var heldig skønne stoffer :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg synes virkelig også det er en fin bunke jeg har modtaget.
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Jeg følger helt sikkert med :-)
    KH

    SvarSlet