onsdag den 18. september 2013

20 spørgsmål

Så er der en lille leg i blogland igen, og jeg vil også være med, da jeg selv er så nysgerrig og derfor elsker at læse med hos jer andre.



1. Kan du lide kinesisk mad?- Ja, men da jeg hverken spiser ris eller nudler normalt, så er det ikke så tit, jeg får det.

2. Kan du lide kaffe?
- Ja. Jeg drikker den både sort og med mælk i.

3. Sover du på en speciel måde?
- Næ, det tror jeg ikke.

4. Kan du spille poker?
- Overhovedet ikke.

5. Vil du have børn?
- Ja, jeg er taknemmelig, for de to jeg har og skal ikke have flere.

6. Har du nogensinde været i en ambulance?
- Ja. Første gang som medpassager da min mor havde brækket benet. Anden gang i forbindelse med rundvisning på brandstationen i Roskilde.

7. Foretrækker du havet eller en pool?
- Jeg foretrækker at kigge på havet og bade i pool. Men generelt er jeg ikke nogen vandhund

8. Hvad bruger du flest penge på?
- udover de sædvanlige ting som hus og bil, må det være tøj og stof.

9. Hvilket TV-program eller serie er din favorit?
- umiddelbart "sex and the city" som jeg kan se igen og igen. Jeg er også ret pjattet med "Breaking bad", men tror ikke det bliver sådan en, jeg gider at se 17 gange.

10. Hvem er den sjoveste person du kender?
- Lige nu må det næsten være Carla - sådan en 2-årig har bare en fantastisk logik, og ellers er det nok min bror.

11. Hvordan er din ringetone?
- Den hedder Blues (det måtte jeg altså lige tjekke).

12. Ejer du noget tøj, fra da du var barn?
- Ja! Min mor har været rigtig god til at gemme både tøj og legetøj fra vores barndom. På billedet kan I se noget af det tøj, der er blevet gemt.

13. Beskriv en ting som er rød og tæt på dig.
- imens jeg skriver dette indlæg er det låget til mine knappenåle.

14. Flirter du meget?
- Ja.

15. Ved du hvordan man skifter dæk på en bil?
- Ja, det ved jeg vel egentlig godt, men jeg har ikke prøvet siden jeg var 17, så jeg ville nok være lidt ked af at kaste mig ud i det selv.
16. Hvilken bog var den seneste du læste?
- Det kan jeg faktisk ikke huske, men jeg læste en del da vi havde sommerferie, Bl.a. "Arven" og "Det fjerne land" af Nevil Shute.

17. Læser du avis?
- Ja den lokale ugeavis. Ellers læser jeg nyheder på nettet, og så er jeg altså typen, der godt kan lide at læse nyheder på tekst-tv:-)

18. Synger du i bilen?
- Ja, det gør jeg tit. Carla kan sagtens finde på at råbe fra bagsædet: "STOP MOR!" Jeg synger altså heller ikke særlig godt.

19. Kan du danse tango?
- Nej.

20. Er du glad?
- Ja - rigtig meget. Jeg er vist født glad, og det er sjældent jeg er ked af det. Jeg har været heldig hele livet; da jeg var barn, sagde jeg f.eks. til min mor, at det vel nok var heldigt, at jeg lige præcis var havnet hos hende, så mit held startede tidligt:-)

11 kommentarer:

  1. Årh hvor herligt! Tak for et skønt indlæg. Det vil jeg lige overveje, om ikke der skal responderes på... ;-)
    Kh. Liv

    SvarSlet
  2. Sikke et godt indlæg, og skønt tøj fra din barndom :)
    Måske man selv skulle besvare 20 spørgsmål..
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  3. Sødt indlæg, overvejer mere og mere at hoppe med på legen nu jeg har læst med hos flere;)

    SvarSlet
  4. Sikke en sjov leg med informative spørgsmål:-)

    SvarSlet
  5. Tak for at dele! Og lege med. Jeg nød at kigge ind til dig, og få mere at vide om dig.
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  6. Søde Christina
    Dette indlæg kalder på en hilsen.
    Du er en af de bloggere jeg altid kigger ind hos. Dels sker der HELE tiden noget og dels laver du så mange fine ting, jeg kan blive inspireret af. Det er bare så sjældent jeg for lagt en kommentar, selvom jeg gerne vil. Når men de tyve hurtige spørgsmål, er jo en sjov måde at lære lidt mere om hinanden, så måske skulle jeg også lave et indlæg.
    Kh Signe

    SvarSlet
    Svar
    1. Undskyld at jeg først svarer på din kommentar nu. Din kommentar gjorde mig virkelig virkelig glad. 1000 tak for de søde ord - jeg er rigtig glad for at du bliver inspireret.
      K.h.
      Christina

      Slet
  7. Så hyggelig å bli bedre kjent med deg :) Likte veldig godt de fine barneklær fra du var liten også :)

    SvarSlet
  8. Fed kommentar til din mor i en tidlig alder :-)

    SvarSlet
  9. Dejlige svar og sikke fint tøj, der var fra dengang:-)
    Jeg har ladet mig inspirere og også svaret nu" Kh Jonna

    SvarSlet
  10. tak for jeres kommentarer for laaaaang tid siden - som I ved har jeg haft svært ved at følge med, men nu er jeg tilbage og satser på lidt bedre stil mht. at få svaret på kommentarer.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet