torsdag den 5. september 2013

Noget om at tage sig sammen

Jeg synes der går lidt for lang tid imellem at jeg får afsluttet mine kreative projekter for tiden - det er på ingen måde fordi jeg har mistet lysten, men jeg er bare SÅ træt i øjeblikket, og derfor trækker sofaen lidt mere end symaskinen.

Men nu har jeg besluttet at lave om på det - nu tager jeg mig sammen, for når jeg først sidder ved symaskinen, synes jeg faktisk det giver mig energi. Så fra i morgen skal jeg afslutte ét projekt om dagen til sykurven er tom. Nu kunne man jo sige at jeg skulle komme i gang allerede i dag, men jeg har lige to forældremøder og fællesspisning i dagplejen, der skal klares i aften, så jeg udsætter kreativiteten til i morgen.

Her kan I se, hvad jeg er i gang med:

Leopardkjole
To par bukser med foer
Et par bukser med piping
Raglanbluse med skyer


Stribet velourkjole
Bluse med raglanærmer
Blomstrede bukser i jersey
Stjernekjole i Frotté
Kjole med raglanærmer



15 kommentarer:

  1. Sikke en masse du har liggende.. men det kender jeg godt.. min kurv er også fyldt med klippet stof som mangler at komme igennem maskinen :o) Desværre er der også et par af tingene hvor jeg må tænke lidt kreativt, for de har vidst ligget så længe så Kaja er sprunget en størrelse.. Hun er groet i vejret.. :o)

    Jeg er spændt på at se dine resultater :o)

    SvarSlet
  2. Sikke en masse fine sager imellem. Pøj pøj ved symaskinen : )

    SvarSlet
  3. Men hende Carla - Hun bliver bare alt for lækker... Det kan jeg hurtigt se ;0)

    SvarSlet
  4. Hold da op - jeg troede, jeg var en dårlig afslutter:-)
    Håber du finder energien til det. Er vild med kjolen med giraffer.
    Susanne

    SvarSlet
  5. Hold nu da op, du har gang i mange ting... og jeg synes da ikke, det er så længe siden du fik tømt ud i sykassen?
    Men igen, hvis man tager en dag eller to og får klippet, så er der hurtigt en stak at gå igang med.

    Glæder mig til at se alle de færdige ting :-)

    SvarSlet
  6. Hold da op, der er da til et par projekter eller 10 :)
    - så ved du da hvad du har at lave om aften, glæder mig til at se det alt sammen færdigt :)
    Du er altid så kreativ!
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  7. Ihh, sikke mange fine ting, du snart kan fremvise.. Den fine raglan-kjole i jersey er det Minikreas mønster? Har nemlig købt det samme stof til en lign. kjole, men har ikke helt besluttet mig for mønster... kh Pia

    SvarSlet
  8. Fed og ambitiøs plan - god fornøjelse! Hvor bliver det fedt, når du kan fremvise alle de færdige sager!

    SvarSlet
  9. Du har da lidt at gå i gang med, Christina ;-) Jeg kender godt det der med energien i disse tider, men hvis først jeg har ting klippet, så går det langt bedre. Så det er mit projekt i øjeblikket.
    God arbejdslyst!

    SvarSlet
  10. Du bliver da ikke arbejdsløs sådan lige med det samme. God fornøjelse med alle projekterne :)

    Kh. Linette

    SvarSlet
  11. Wow, du er bare så flink til å sy masse flott! Den kjolen med giraffen blir knalltøff :)

    SvarSlet
  12. Åhh kender alt for godt det der med at sofaen trækker ;O)

    Mona

    SvarSlet
  13. Det med at være træt, når ungerne først er puttet og man egentlig har tid til at et par timer, ja, så er det bare ikke altid at symaskinen og alle ens projekter vinder over sofaen.... Men hvor har du dog gang i mange fine syprojekter! Glæder mig til at se de flotte resultater :-)

    SvarSlet
  14. Du har da godt nok også gang i meget :-)

    SvarSlet
  15. Jeg har for længst syet det hele færdig, men har slet ikke styr på om jeg har fået vist det på bloggen:-) Jeg må vist lige tjekke mit kamera.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet