tirsdag den 10. september 2013

Anmeldelse af NOMI højstol

Nu har vi brugt den nye højstol fra NOMI i en uge, og jeg må sige, at vi er rigtig glade for den. Stolen er meget let, og det gør at Carla selv nemt kan rykke stolen ud fra bordet, når hun skal ned...og hun kan også uden problemer skubbe stolen på plads igen:-) Hun har desuden let ved at kravle op og ned af stolen, og det virker også som om hun sidder godt på den.

Jeg var lidt bekymret over bredden på sædet, da denne stol er lidt smallere end Tripp Trapp stolen, som vi hidtil har brugt, men Carla har ikke haft nogle uheld, så det har ikke været noget problem. Så er der jo lige det med benene, som jeg forestillede mig at vi ville skvatte over den ene gang efter den anden.....det er overhovedet ikke sket.

Alt i alt er vi meget tilfredse med NOMI stolen og har besluttet af det er Carlas stol for fremtiden. Jeg er dog usikker på om den på et tidspunkt skal flytte op på Emils værelse som skrivebordsstol og derfor valgte jeg stolen i hvid, selvom man kan få den i nogle rigtig flotte farver.

Denne her synes jeg for eksempel er ret fræk, men prøv at tjekke evomove og find din egen favorit.


Hvis du også kunne tænke dig en NOMI højstol, skal du følge med på bloggen, for senere på ugen sætter jeg gang i en giveaway, hvor du kan vinde den fine stol.

2 kommentarer:

  1. Jeg har kun hørt godt om den - Mon den kan prøves et eller andet sted?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan den desværre ikke på nuværende tidspunkt, men det kommer snart.
      K.h.
      Christina

      Slet