onsdag den 8. august 2012

Vilde dyr

jeg vil også være med på dillen med dyr på syltetøjsglas! I denne omgang er det blevet til 3 stk. og indtil videre står de på mit kreabord og pynter, men jeg har endnu ikke fyldt noget i dem - tror de skal bruges til perler og knapper.

Det var ikke lige de fineste farver, men det var hvad jeg havde lige nu, og der må IKKE shoppes kreating - jeg har jo besluttet at jeg skal bruge hvad jeg har, og det gør jeg så.

Det ene er dekoreret med lidt tape, da jeg ikke helt kunne få mærkaten af (jeg var utålmodig og gad ikke at have det liggende i blød længere).

24 kommentarer:

  1. Det er lidt sjovt... Jeg lavede også sådan nogle for et par dage siden ;-9
    Og søde er de jo!
    Hvem mon fandt på det?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er da søde:-) Vi er vist mange der er pjattede med dem.
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Hvor er de fine.. Jeg holder også shoppers måned.. Og det er faktisk gået rigtig godt, tror jeg tager september med, det er vist kun sundt :-)

    SvarSlet
  3. Der skulle stå shoppe fri måned..

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt shoppefri holder jeg ikke....kun lige på krea-området, men det er også slemt nok:-) Jeg mangler faktisk mønsterpapir, men det går vel ikke at jeg køber det.
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Hvor er de fine - jeg er begyndt at samle glas til samme formål. Hvilken slags maling har du brugt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Johanne. Jeg kan ikke lige huske det, men vender lige tilbage med svar.
      K.h.
      Christina

      Slet
  5. De er vel nok fine... Jeg har også set dem alle steder i blogland, men endnu ikke fået lavet mine egne selv...
    Kh Eline

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var et lille hurtigt projekt så hvis du en dag får lyst, er det bare at gå i gang.
      K.h.
      Christina

      Slet
  6. De er da blevet vildt seje! Både med og uden tape :-) Kh Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. hihi -. tak Maria....lidt en nødløsning, men det er helt okay.
      K.h.
      Christina

      Slet
  7. Åh altså, C - de dyr har været på min to-do SÅ længe nu og jeg har endnu ikke taget mig sammen til at få dem lavet! Tror det var i et boligmagasin jeg spottede dem første gang og det er efterhånden læææænge siden :-o Tak for din påmindelse og hvor er de altså bare blevet fine! ;-)
    Kærlige hilsner, Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Louise - skynd dig at få dem lavet, så du kan strege dem på to-do listen:-) Mine er malet to gange, men samlet arbejdstid for disse tre glas er vel 15-20 minutter incl. at lime dyrene fast.
      K.h.
      Christina

      Slet
  8. Jeg synes altså det er fine farver du har givet dem:-) Det er da en rigtig god ide med tapen omkring glasset. Det giver det altså lidt "ekstra".

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak - det var hvad der var - jeg ville egentlig gerne have malet en gul, men det må blive en anden gang.
      K.h.
      Christina

      Slet
  9. Så sjovt, jeg er især vild med den lilla ko, minder mig lidt om den der chokolade reklame med koen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Præcis - jeg havde disse 3 farver at vælge imellem og tænkte bare at koen selvfølgelig skulle være lilla:-) Den er også min favorit.
      K.h.
      Christina

      Slet
  10. De er rigtig fine dine glas- limer du dyrene fast?

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak - ja, det gør jeg. Jeg har brugt sådan noget sekund-lim. Jeg er ikke det mest tålmodige menneske, så den slags lim er lige mig:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  11. Ej hvor er det her bare en fin ide- jeg er helt vild med dine glas- jeg har ikke set det før!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en meget dekorativ opbevaring til småting:-) det er virkelig nemt, så kast dig endelig ud i det.
      K.h.
      Christina

      Slet
  12. Hej Christina.
    Hvor er de fine. Jeg har lavet en i gul idag, men kunne ikke helt få farven til at dække dyret ordentligt. Hvad gør jeg galt:o) ?? Håber du vil hjælpe. På forhånd tak.

    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Anna:-) Jeg har lavet flere efterfølgende og et par af dyrene skulle have 5-6 gange maling før det dækkede ordentligt (og det skal tørre imellem hvert lag). Ellers ved jeg ikke hvad problemet kan være, men jeg kan i hvert fald konstatere at det ikke er alle plastikdyr der tager lige godt imod malingen.
      K.h.
      Christina

      Slet
    2. Mange tak. Jeg må prøve at give dem flere gange:O)

      Slet