fredag den 3. august 2012

Bryllupsgaver og gave til mig selv

Jeg er så heldig, at jeg er inviteret til bryllup hos en god veninde i Sverige i weekenden. I den anledning var jeg forleden en tur i butikker for at købe gaven,  og det kan altså være farligt at sende sådan en shopaholic som mig afsted.

Jeg fik købt bryllupsgaven.....men jeg fik også købt en krenitskål til mig selv - jeg ville SÅ gerne have den...og der var udsalg - så må man vel gerne.

Jeg havde ikke nogen ønskeseddel, så jeg måtte selv finde på noget og håber virkelig at gaverne falder i brudeparrets smag - jeg valgte at satse på noget dansk design og har købt noget jeg selv kunne tænke mig; lyseblå skåle fra Kähler og serveringsskål fra Georg Jensen. Billederne er fra Inspiration.





6 kommentarer:

  1. Lækkert:-)

    Jeg er også helt i bryllups humør - men det er mit eget der skal holdes. Bryllupper er bare vidunderlige!

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh det er så spændende med jeres bryllup...også selvom jeg godt ved at der er en masse arbejde med det, men man glæder sig jo samtidig sådan:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Flott gave til bryllup :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) De blev også glade for gaverne.
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Flott gave!
    Selv har jeg Mano kroppene, syntes de er helt supre.
    (klart du måtte kjøpe skålen til deg selv, må jo gi seg selv litt av og til ;-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Uha - dem vil jeg også gerne eje - de er så fine! Ja av og till må man....og du ved jo at jeg aldrig shopper ellers;-)

      Slet