fredag den 24. august 2012

Giveaway i samarbejde med minikrea



Endnu engang synes jeg, at det er tid til en giveaway hos Carla og krudtuglen.

Som det nok ses af mine kreationer på bloggen, er jeg stor tilhænger af minikreas mønstre; gode grundmønstre, der kan varieres i det uendelige, og de kan bruges af en nybegynder som mig uden problemer. Derfor er jeg meget glad for at minikrea har sagt ja til at sponsorere to mønstre (som jeg selv har valgt) til denne giveaway.

Der er én vinder og præmien er to nyheder fra minikrea; et kjolemønster og et buksemønster i str. 74 til 98.



I kan se flere variationer på minikreas hjemmeside her.

Reglerne er som følger:

1 lod for fast læser - skriv i kommentaren hvilke modeller/idéer du ville ønske minikrea havde i sortimentet.

5 lodder for fast læser og link til giveaway´en med billede på din blog (brug gerne det øverste billede) - skriv i kommentaren hvilke modeller/idéer du ville ønske minikrea havde i sortimentet.

Skriv venligst i kommentarfeltet hvor mange lodder du deltager med (1 eller 5), og husk at skrive din mail-adresse, hvis den ikke er tilgængelig for mig andetsteds.

Vinderen trækkes den 7. september ca. kl. 21.

 
 


46 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne være med med 1 lod
    Min mail er s082831@gmail.com.
    Fortsat god dag!
    Kh Anne-Sofie

    SvarSlet
  2. Klart med på 5 lodder, det er rigtig fine mønstre de laver, kunne godt bruge overtøj som termotøj/vintertøj i deres kollektion :)

    SvarSlet
  3. Jeg er selvfølgelig med på fem lodder:-)

    SvarSlet
  4. Jeg tager også 5 lodder :) det er godt nok en fin giveaway :)
    jeg synes at minikrea har så meget forskelligt! Det er svært at finde noget der mangler :)

    SvarSlet
  5. jeg snupper 5 lodder og kjole mønstret vil jeg gerne vinde :)


    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  6. 5 lodder napper jeg. Jeg synes også at der mangler lidt overtøj som er nemt at sy. :)

    SvarSlet
  7. Den vil jeg gerne vinde - især hvis mønstrene er nemme ... Jeg vil gerne være med på 5 lodder. ;-) ps: har lige tjekket minikreas hjemmeside og de har nogle rigtig fine mønstre ... Og kan slet ikke komme på noget der mangler
    Emilie

    SvarSlet
  8. Jeg hopper på med 1 lod :-)
    Kh Bodil

    SvarSlet
  9. Deltager med 5 lodder det kunne være fedt hvis der kom lidt mønstre på tilbehær til børn måske solhat, elefanthue, rygsæk.. eller nogle sjove puder til børneværelset :o)

    SvarSlet
  10. 5 lodder til mig tak :)
    kunne være rart med lidt flere baby drenge sager - som en lille vest eller shorts.

    vh

    Margit fra Creative Tail
    creativetail.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Jeg prøver lige med et lod...
    Kjoler med søde kraver vil jeg gerne sy!

    SvarSlet
  12. 5 lodder min mig, tak ;0) Jeg savner et mønster på en buksedragt med ærmer, en bolero eller en skjorte...
    Mvh Eline

    SvarSlet
  13. Jeg vil gerne være med, med 5 lodder!
    :o) Karina

    SvarSlet
  14. Snupper et enkelt lod.

    Kh Mette

    SvarSlet
  15. Deltager meget gerne med 5 lodder, og håber på at vinde så jeg kan sy en fin kjole til min niece :)
    KH Micha

    SvarSlet
  16. Tusen tack för din supergulliga kommentar hos mig, jag blev jätteglad! Jag är gärna med i utlottningen, men på sätt och vis vore det synd om jag vann eftersom mina barn snart är för stora för att jag ska kunna sy av mönstret till dem (min dotter har storlek 122 och sonen 98/104). Nu ska jag läsa vidare i din blogg. Ha en trevlig helg! Hälsningar Denice/Pyssligheter

    SvarSlet
  17. 5 lodder til mig - Ææææælsker Minikreas mønstre!

    SvarSlet
  18. Godt, du skrev på mit indlæg om Storm's vinderfoto, for ellers havde jeg jo ikke lige fået øje på din blog ;-) Ser rigtig spændende ud, og jeg vil se frem til at følge dig :-)

    Jeg vil gerne bede om 5 lodder og linker med det samme fra min blog. Jeg tænker, at seje smækbukser med ballonben kunne været et hit at have et lækkert mønster til, men jeg ved slet ikke, om det allerede findes (kender nemlig ikke MiniKrea)?

    Sommerhilsener,
    Maja

    Give Away hos Conner✩s Nest...♥

    SvarSlet
  19. Ej hvor fin giveaway- jeg deltager gerne med et enkelt lod. Jeg kender endnu ikke til mimikreas mønster samling men jeg sidder og leder efter fede drenge jakker der er nemme at gå til :) Kh Mille

    SvarSlet
  20. Jeg fik lige øje på din blog og deltager gerne med 5 lodder. :o)

    Jeg kunne godt bruge et mønster til sweatshirts i Isoli eller lign. og så gerne uden hætte. Mønstret må gerne have en variation til at lave den som en cardigan, altså med lynlås.

    Jeg vil rigtig gerne vinde buksemønstret.

    :o) Linda

    SvarSlet
  21. Jeg vil gerne deltage med 1 lod :)
    - vil gerne vinde buksemønstret, kunne være fedt og vinde det mønster da jeg snart skal igang med at sy bukser til min lille mand :)

    God weekend

    Kh Sabrina

    SvarSlet
  22. Vil rigtig gerne deltage med 1 enkelt lod og håber på at vinde kjolemønsteret.
    Kh Lene ( soegaard@firma.tele.dk)

    SvarSlet
  23. Jeg er selvfølgelig med på 5 lodder. Hep hep hep :-)

    SvarSlet
  24. Deltager med fem lodder og krydser fingre ;)

    SvarSlet
  25. Jeg synes det der mangler er lidt overtøjs modeller.
    Jeg vil gerne deltage med fem lodder.

    SvarSlet
  26. Hvor fedt, Christina. Jeg er med på 5 og er til bukser :-)

    SvarSlet
  27. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  28. Det er nogle rigtig fine mønstre de har. Jeg er på udkig efter et nemt mønster til en skjorte og nogle lidt mere "rå" overalls end det de har.
    Deltager med 5 lodder.

    SvarSlet
  29. Lækker give away Christina
    Jeg er med på 5 lodder!
    Hmm men mht nye idéer til MiniKrea synes jeg det er svært. De har et bredt sortiment efter min mening, meget til pigerne, men det er også svært at variere til drengene....
    Så de lever fuldt op til mine behov

    SvarSlet
  30. Jag vill jätte gärna vara med å tävla! Jag skulle vilja ha klänningsmönstret!!! En lott alltså!

    SvarSlet
  31. Jeg deltager med 5 lodder, Jeg er nu blevet fast læser og jeg har delt din give away på min egen blog writtenbyblond.wordpress.com
    Jeg skal snart være mor for første gang til en pige og en buksedragt eller kjole ville jeg gerne ku sy

    SvarSlet
  32. Sikke nogle lækre mønstre. :) Jeg er med på 5 lodder.

    SvarSlet
  33. Jeg er med på et enkelt lod, da jeg ikke kan linke via telefonen (og glemmer sikkert at gøre det senere).

    SvarSlet
  34. jeg er med på et enkelt lod :)

    SvarSlet
  35. Jeg er med på 5. Kunne godt tænke mig at de lavede et chinos mønster

    SvarSlet
  36. Jeg deltager med 5 lodder. Jeg vil meget gerne lave bukser med smocklinning.

    SvarSlet
  37. Jeg er med på et enkelt lod:-) Elsker deres sortiment men mangler også lidt nemt overtøj

    SvarSlet
  38. wooow! amazing! super!
    ...please enter my name....
    5 lodd
    I have boy! size 98
    http://minikrea.dk/nyheder/nyheder_2.html
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  39. 5 lodder til mig tak =)
    Mega fed give away...som jeg SÅ gerne vil vinde. Elsker Minikrea mønstrene =)

    Jeg tænker måske nogle slå-om-baggy-bukser eller overtøj...

    SvarSlet
  40. Jeg kan jo lige nå at være med med 5 lodder:-) Et par nemme mønstre til en nybegynder som mig, ville være alle tiders:-) Og alle mønstre med udførlige forklaringer vil jeg være glad for:-)

    SvarSlet
  41. Tak for din kommentar om mine kaktusser :)

    Jeg har tilmeldt mig som fast læser og deltager med 5 lodder.
    Jeg satser på at pigemønstret bliver mit.. :)

    -Linette

    SvarSlet
  42. 1 lod til mig :-) vil være skønt med lidt nye mønster :-)

    SvarSlet
  43. 1 lod til mig :-) vil være skønt med lidt nye mønster :-)

    SvarSlet
  44. 1 lod til mig :-) vil være skønt med lidt nye mønster :-)

    SvarSlet