torsdag den 16. august 2012

Kold og andre fine ting

Forleden havde vi besøg af min dejlige mor, og hun havde bare rigtig fine sager med til mig! Som i VIRKELIG fine.

Prøv lige at se engang; 3 Erik Kold dåser og to andre 70´er-bøtter....ih de er så smukke! Den lave orange med hjerter er da intet mindre end fantastisk. Jeg fik det næsten fysisk dårligt, da min mor fortalte at hun havde smidt smørbeholderen (Erik Kold) ud! Men til gengæld har hun givet mig alle de andre hun havde (selvom de faktisk var i brug hos hende - er man så ikke forkælet?;-)).

Udover det havde hun også 3 Wiinblad-vaser med, og jeg er endnu mere glad for dem end jeg havde forventet, for jeg synes de er rigtig smukke.

1000 tak mut - jeg ved jo at du smuglæser:-)

Nu skal der rykkes lidt rundt på hylderne i køkkenet, og jeg skal også finde et sted til vaserne - det ender vist med at der kommer lidt bolig-billeder på bloggen på et tidspunkt.




22 kommentarer:

  1. Dit heldige asen. Det var sørme sødt af din mor...
    Kh Eline

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep - jeg er virkelig heldig - både med de ting jeg fik, men også med min mor:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Hej Christina
    Hvor skønt at have en sådan mor, der giver villigt væk af de skønne sager :-) Jeg kan godt sætte mig ind i, hvor glad du er lige nu :D

    Smil fra Marthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig Marthe - det er så dejligt med sådan en mor og jeg er rigtig glad for mine nyerhvervelser. Desuden er min mor sådan en der passer godt på tingene så de er i rigtig fin stand.
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Heldige heldige dig - det må min mor også gerne kigge forbi med!
    skynd dig at få det placeret og nyd det!!

    Kh Line
    www.linesforunderligeverden.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg føler mig også meget heldig:-) Jeg tror jeg skal i gang med at rykke lidt rundt på hylderne i køkkenet i weekenden.
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. De er fine. Mine forældre havde dem også da jeg var barn, men det er desværre blevet smidt ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Øv Dorthe - det er sådan noget man godt kan ærgre sig over.
      K.h.
      Christina

      Slet
  5. Åhh sikke nogle skønne gaver fra din dejlige mor.
    Min mor har også smidt mange godter ud gennem tiderne. Bla. et komplet Sonja stel og en slidt Kaj Boysen zebra æhhhhh altså.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih hvad er det lige med de mødre? På den anden side, kan det være at vores børn, siger det samme om os om 20 år.
      K.h.
      Christina

      Slet
  6. Sikke fine ting din mor er kommet med der....

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Louise - det synes jeg virkelig også.
      K.h.
      Christina

      Slet
  7. Uuuuhhhhhhh en Christina-boligreportage det glæder jeg mig til :)
    Elsker Kold bøtterne, har selv en hel køkkenhylde med dem! Og Wiinblad vaserne er på min ønskeseddel, gerne 1 i blå eller rød, slank og høj... Den ville jeg sagtens kunne finde plads til.
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi - ja, jeg må da lave en boligreportage:-) Synes da også du skal vise din køkkenhylde. Ja, Wiinblad er faktisk fin - lige nu står de og pynter på bordet, men skal finde en bedre plads.
      K.h.
      Christina

      Slet
  8. Svar
    1. Det er jeg også - de er rigtig fine, så nu er jeg i gang med at finde en god plads til dem.
      K.h.
      Christina

      Slet
  9. Sikke nogle skønne sager, din mor har fundet. Smukt smukt!

    Lisa // Lille Lisas Univers

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak:-) Jeg er også rigtig glad for dem.
      K.h.
      Christina

      Slet
  10. Øj, hvor er de orange erik kold smukke!! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja og i tip top stand - jeg er SÅ heldig:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  11. Uha nogle dejlige gaver - det er nu godt med en mor der kan spotte de gode ting :o) Har efterhånden også en del Erik Kold - elsker bare at det kan stables - så praktisk i vores lille køkken :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig rigtig smart at de kan stables. Min mor har haft dem stående i køkkenskabene siden jeg var barn, men hun kunne jo godt høre at jeg var begejstret for dem, så nu overtog jeg dem:-)
      K.h.
      Christina

      Slet