mandag den 13. august 2012

Skolestart

I morgen skal min lille dreng....okay måske ikke SÅ lille, men alligevel....begynde i skole. Jeg er virkelig spændt på, hvad han siger til det og håber selvfølgelig at det bliver en god oplevelse, og at han vil blive glad for det.

Heldigvis startede han i SFO den 1. maj, så han har haft lidt tid til at lære de nye kammerater at kende, og det dér med at skulle sidde stille, tror jeg ikke bliver noget problem for ham. Jeg synes det er helt vildt at han allerede er 5 år og nu skal i gang med skolen!

Lidt nyt udstyr til penalhuset og efterfølgende lidt billeder af min dejlige Emil.






16 kommentarer:

  1. Hvor er det spændende. Held og lykke. Jeg håber, han får en fantastisk dag! Liva skal også starte på torsdag.. Og hun glæder sig!! Kh Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Maria - det er gået så godt og han nød det virkelig. Spændende med Liva:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Uhh, det er en stor dag som altid vil huskes :)

    Var igennem det sidste år, og er nu mor til en 1. klasses pige på onsdag!

    Må han få en rigtig god første skoledag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uha 1. klasse - så er man jo en stor pige:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Det går nok fint, men det er jo så spennende.
    Min mellomste begynte i fjor, og han skal i år begynne i 2. klasse.
    Husk å ta noen bilder for det er gøy å ha når de blir større :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gik bare rigtig godt og vi (forældre) var mindst lige så spændte som Emil:-) Så er du jo rutineret med hensyn til skolestart;-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Ja lige pludselig er de store, og hvor blev tiden af.
    Hel og lykke til den lille mand ;O)

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Mona. Han nød det og synes vist at tiden gik for hurtigt.
      K.h.
      Christina

      Slet
  5. Held og lykke i morgen!! Hvor er det bare spændende!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak:-) Jeg syntes også det var vildt spændende og Emil sagde at han havde sommerfugle i maven.
      K.h.
      Christina

      Slet
  6. Jeg håber, at han får en dejlig dag!!
    Hvor er det nogle søde billeder! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak - min store smukke Emil:-) Han fik heldigvis en dejlig dag, så nu er alle glade.
      K.h.
      Christina

      Slet
  7. Skønne billeder! Dejligt han bare er vild med, at gå i skole :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) Ja, det er rigtig dejligt, så nu skal glæden bare vare ved,
      K.h.
      Christina

      Slet
  8. Skolestart er en af de allerstørste mærkedage i livet. Lige der føler man sig virkelig stor og børnehaveklassen er i det hele taget et fantastisk år hvor de virkeligt flytter sig meget, lærer en masse og har det rigtigt sjovt. Siden kan det der skole godt blive lidt hårdt men i børnehaveklassen er det bare skønt. TILLYKKE med ham.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for den rigtig søde kommentar! Du har så ret.
      K.h.
      Christina

      Slet