onsdag den 29. august 2012

Tilgiv mig for jeg har syndet

Jeps - den er god nok....jeg er en bandit. Jeg var jo ellers så glad for konceptet "brug-hvad-du-har", men så var der en blogger der satte et stykke bambi-stof til salg, og det MÅTTE jeg bare eje! Jeg mener....jeg kunne jo ikke bare vente og risikere at en anden købte det! Så den 23. august måtte jeg melde mig ud af "brug-hvad-du-har"-klubben, og nu hvor det gik galt for mig, så var der jo ingen grund til selvbeherskelse i Jysk dagen efter, så her kan I se, hvad jeg kom hjem med. Kom hjem med = jeg har ikke brugt af det, så egentlig bruger jeg jo stadig, hvad jeg havde, så jeg er ikke rigtig slem, bare fordi jeg købte lidt til lager.






31 kommentarer:

  1. Åh, jeg kan godt forstå, at du 'kom til' at købe de lækre stoffer med hjem:) Er særligt vild med de søde fugle:) Nu er jeg spændt på, hvad de skal forvandles til:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de dér fugle måtte bare med hjem - vidste slet ikke at Jysk havde sådan nogle fine fugle.
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Det er nogle fine stoffer, det må jeg sige. Det er okay, at du har syndet, synes jeg. Glæder mig til at se, hvad det bliver til :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina:-) Det var virkelig billigt, så jeg har jo faktisk sparet penge;-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Det ser bare rigtig fint ud, jeg ville også gerne ud og købe fint stof til at sy. Og nu skal jeg faktisk også rigtig snart igang, da Casper skal til at have efterårs overtøj - glæder mig.
    Hilsen Heidi fra Egholmvej 16

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih hvor dejligt at du har en masse syprojekter at se frem til. Glæder mig til at se resultatet.
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Jamen, herregud! Lidt stoffer er der vel aldrig nogen, der tager skade af ... Og når nu de er så fine;-) jeg synes, der er mange gode argumenter for at du måtte eje det ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg må jo give dig ret:-) Ingen skade er sket! Hvor er det dejligt med noget opbakning.
      K.h.
      Christina

      Slet
  5. Jamen hvis du bare melder dig ud af klubben sådan helt uden at spørge om lov...hmm ja så ved jeg da snart ikke :) *griner højt* er vild med de små fugle(!) Jeg er ikke hoppet i (endnu), men bliver stadig overrasket over så meget fedt der ligger i kælderen :)
    Har du set at jeg mangler din adresse??
    Send lige en mail
    Libbie_melchart@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi - ja, jeg er en værre bandit, men det var da meget godt gået at holde ud i 23 dage! og hvis det ikke havde været for bambi, var jeg ikke faldet i (tror jeg):-) Har sendt dig en mail nu....spændende, hvad du har gang i.
      K.h.
      Christina

      Slet
  6. Der er mange fristelser derude. Skønt stof du har købt, glæder mig til at se hvad du tryller frem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der er mange fristelser og derfor er jeg også stadig en smule stolt over at jeg holdt ud i SÅ lang tid.
      K.h.
      Christina

      Slet
  7. Hvis du ikke fylder lageret op engang imellem, så løber du jo tør og det ville da være frygteligt! Og det er jo nogle totalt nuttede stoffer så jeg forstår dig godt. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt enig - det ville jo være en katastrofe at løbe tør, for så ville jeg være helt rastløs om aftenen og det ville gå udover Casper, så faktisk var det en god ting at jeg shoppede:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  8. Det var altså også en hård regel, I havde sat for jer selv! :)
    Det er noget rigtig fint stof!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja helt ærligt...en måned!!!! Nej, det gik bare ikke i min verden, men jeg er villig til at give det en chance igen på et andet tidspunkt.
      K.h.
      Christina

      Slet
  9. Så er bambi på vej med posten til dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih det glæder jeg mig til - det er jo dig der har lokket mig i fordærv:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
    2. Ha ha, ja det er ikke så godt :) men så fik du købt lidt flere fine stoffer :)

      Slet
  10. Hahahaha, hvor er du sjov, og hvor er det typisk for os kvinder nærmest at undskylde for vores køb og "sære" ide´er. Jeg kan godt forstå dig, så du skal ikke undskylde her :) Jeg er også helt vildt med fuglestoffet.
    Jeg har faktisk fået syet en bluse efter din diy, så atk for ide´en :)
    Kh Lena

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lena:-) Jeg synes din bluse er blevet rigtig fin! Dejligt at du blev inspireret.
      K.h.
      Christina

      Slet
  11. Jeg kjenner meg godt igjen :) Men, nå har jeg kommet dit at stoffer gir meg mye glede, så jeg kjøper gjerne litt av dem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg må give dig ret og når det giver så meget glæde kan det ikke være så skidt...sådan har jeg det generelt med shopping:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  12. Sikke noget ;) men rigtig søde stoffer du har købt (og endnu ikke brugt)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig alt afgørende; IKKE brugt.
      K.h.
      Christina

      Slet
  13. Sikke noget fedt stof - anede ikke at Jysk havde stof... :-S Må vist omkring en af dagene...

    SvarSlet
    Svar
    1. tak - jeg synes også det er rigtig fint. Jeg ved endnu ikke med kvaliteten, men det er forholdsvis tyndt stof, hvilket er helt okay når jeg skal bruge dem til kjoler og bukser med foer.
      K.h.
      Christina

      Slet
  14. Nøj, det er godt nok noget lækkert mønster... Anede ikke man kunne få sådanne herligehder i Jysk...
    Kh Eline

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var også nødt til at købe det - det var endda også billigt:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  15. Altså kan man få Barbapapa i Jysk? For så er jeg nok nødt til at komme afsted, Merle er helt forgabt i dem :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kan man:-) Som nævnt er det ret tyndt bomuld. 5 meter kostede kr. 250 for Barbapappa. De andre kostede kr. 100 for 5 meter.
      K.h.
      Christina

      Slet