søndag den 5. august 2012

Pandekager og hornmusik

For noget tid siden købte jeg Rasmus Klump sengetøj....ikke fordi vi mangler sengetøj, men jeg synes at motiverne er så fine og kunne lige forestille mig en kjole til Carla - jeg synes det er så sødt med diverse print...bl.a. også smølfe-kjoler og kjoler med bamse & kylling, som man også ser i blogland.

For- og bagstykke er klippet helt ens, så alt efter humør kan man vælge om man vil have pandekager på maven eller om det passer bedre med hornmusik.


19 kommentarer:

  1. Den er sød!! Jeg kan heller ikke gå forbi den slags sengetøj i genbrugsen UDEN at det kommer med mig hjem :_)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er lige præcis sådan jeg har det - men lige dette her sengetøj er helt nyt (og alligevel klippede jeg i det....hm).
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Den er simpelthen for kær! Jeg blir sgu helt skruk bare af at se så sødt børnetøj ;)

    SvarSlet
  3. Ihhh hvor er den bare fin...
    Super sød kjole.
    Kh Anja.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Anja.
      K.h.
      Christina
      P.s. dine vaser er VILDT fede - tror jeg napper idéen:-)

      Slet
  4. Svar
    1. Tak tak - printet er lidt stort men det er okay.
      K.h.
      Christina

      Slet
  5. Sikke skøn den er. Her hitter Rasmus Klump også i stor stil. Har du mon et billede, hvor kjolen er i 'brug', så man bedre kan se modellen :) den virker til at være super nem at gå til, lige sådan noget jeg rigtig godt kan lide.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har ikke et billede hvor lige denne er i brug (den er syet et nummer større end hun bruger nu), men jeg har syet den før i andet stof og kan lige se om jeg kan finde et billede - det er et rigtig nemt mønster og den passer Carla perfekt.
      K.h.
      Christina

      Slet
  6. hvor er den blevet fin, jeg har også rasmus klump stoffet liggende,men desværre synes nadja at det er grimt, så hun vil ikke have en kjole af det :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha - Carla er endnu ikke stor nok til at have en mening om det, så her bestemmer jeg:-) Men jeg kan godt huske det fra Emil - han ville bare ikke gå med æbleprint fra småfolk selvom jeg havde shoppet nogle stykker til ham.
      K.h.
      Christina

      Slet
  7. Den var jo så fin! Jeg har også det stoffet og det er mange fine motiv der :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der er mange fine - overvejer at bruge en del af det til et tæppe, men ved ikke om det bliver for "drenget".
      K.h.
      Christina

      Slet
  8. Super sød Christina!!
    Rasmus Klump er da også så sød :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Libbie. Jeg synes nu også han er sød.
      K.h.
      Christina

      Slet
  9. Åh det stof har jeg også liggende - så sådan en kjole må Emma altså bare have. Herhjemme er vi også VILDE med Klump og vennerne :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du må i gang til Emma. Emil var ihvertfald helt pjattet med Rasmus Klump så det satser jeg på at Carla også bliver.
      K.h.
      Christina

      Slet