lørdag den 4. august 2012

Inspiration og masser af blomster

Jeg bor på landet, og det er småt med butikker, men til gengæld har vi en enkel butik, der bare er så fin! Butikken hedder Blomsterstalden og er beliggende i Salløv imellem Køge og Roskilde.

Butikken byder på masser af lækre ting, en fantastisk duft af blomster og alt er opstillet, så man bliver meget inspireret af at gå rundt og lure. Det er i samme butik jeg købte disse fine krus, og som det fremgår af billederne, er der masser af andre ting, man har svært ved at leve uden.

Udover keramik, lysestager, lys, vaser, brugskunst og de skønneste buketter, kan man også købe diverse delikatesser. Som I kan se, kan man altid finde en værtindegave her....eller bare en gave til sig selv, og så vil jeg lige nævne at min brudebuket, som jeg viste her også er leveret af Blomsterstalden. Der er en hyggelig atmosfære i butikken og servicen er altid god.

Kommer I nogensinde på disse kanter, bør I helt sikkert besøge butikken - læs eventuelt mere på deres hjemmeside her

Dette er ikke et sponsoreret indlæg - jeg skriver udelukkende om Blomsterstalden, fordi jeg synes, der er så mange fine ting, at jeg vil dele det med jer.














9 kommentarer:

  1. Sikke en masse skønne ting de har. Det er vist godt jeg ikke bor i nærheden for det var blevet et dyrt besøg. He he.

    SvarSlet
  2. Det så ut som en veldig hyggelig butikk :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er meget hyggelig og ligger på landet - elsker den slags butikker.
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Åh, jeg elsker sådanne butikker. De er bare farlige at besøge.. ;):)

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan har jeg det også og man får bare lyst til at købe en af hver:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Ser helt bestemt ud til at være en skøn butik. Især hunden på det 4. sidste billede, synes jeg er vildt skøn. Kunne godt lige se den stå her og passe på vores hus :)
    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Den hund er helt fantastisk. Den er lavet sådan at børn kan sidde på den. Min søn på 5 år kan sagtens sidde på den og samtidig synes jeg at den er SÅ fin. Den findes også som gravhund, som bruges som dørstopper.
      K.h.
      Christina

      Slet
    2. Så skulle jeg bestemt have gravhunden istedet for, for sådan en har vi nemlig en af i forvejen, bare en rigtig en af slagsen :)

      Slet