mandag den 27. august 2012

Nye bukser til en dagplejepige

Så er Carla godt i gang i dagplejen - indtil videre går det bare lige som det skal, og det er en lettelse, at hun trives så godt. I dagplejen er de heldigvis en del ude, og da Carla stadig kravler (hun går hvis hun kan holde i noget) synes jeg at hendes knæ skal skånes lidt, så på trods af det forholdsvis lune vejr, kommer hun ikke afsted i shorts.

Jeg har derfor syet nogle meget tynde bukser af en fin blomstret stofrest - mønstret er endnu engang fra minikrea; denne version er lavet lidt kortere og med løbegangen en centimeter oppe for at lave flæseeffekten forneden.

Desuden lidt morgen-billeder af Carla, der ser ud til at trives i de nye bukser.



24 kommentarer:

  1. Hvor er hun lækker Christina!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - jeg er også ovenud lykkelig for min dejlige Carla:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Hvor er de bare skønne de bukser og hvor er hun bare en kær en :)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Sabrina - hun er nemlig lækker den lille tøs.
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Skøn unge i fine bukser...
    God dag
    /Eline

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak - hun charmer løs og hendes far kan slet ikke stå imod:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Lækre bukser til en lækker pige!:) Hvor er hun bare skøn:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, hun er da ikke til at stå for:-) Håber fødselsdagen er gået godt.
      K.h.
      Christina

      Slet
  5. Super løsning, når man ikke ligefrem synes at man vil vikle barnet ind i knæbeskyttere og shorts. Bukser helt klart lækker stil på lækkert barn! Hvad er det mon for et mønster du har brugt fra mini-krea?

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Det er ballonbukserne (20301) som jeg bare har lavet uden foer, forkortet benene og lavet løbegangen 1 cm oppe.
      K.h.
      Christina

      Slet
  6. Svar
    1. Tak - de fungerer rigtig godt, da de ikke er varme, men beskytter de små knæ.
      K.h.
      Christina

      Slet
  7. Hvor er hun bare kær - og søde bukser!

    SvarSlet
  8. Hvor er hun bare sød..!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - jeg synes godt nok også hun er ret fantastisk:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  9. Rigtig fin detalje med flæsen! Du er bare så god:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak - så blev de lige lidt mere tøsede.
      K.h.
      Christina

      Slet
  10. hvor er de fine og feminine, og hvor er hende carla da bare en herlig pige :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak - hun er altid sådan en glad pige, så det er slet ikke til at stå for.
      K.h.
      Christina

      Slet
  11. Hvor er hun da bare lækker ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaaak:-) Vi er også ovenud lykkelige for hende.
      K.h.
      Christina

      Slet
  12. Hvor er de søde. Jeg elsker også det mønster. Det må være Posebukser-mønstret du har brugt ik?

    Sød detalje med løbegangen lidt højere oppe.

    :o) Linda

    SvarSlet
    Svar
    1. nu kan jeg læsé st det er ballonbukse-mønstret du har brugt. jeh må vidst ud at købe det mønster. jeg har posebukse-mønstret og er vildt glad for det. Synes rigtig godtom deres mønstre.

      Slet
    2. Det synes jeg helt sikkert du skal købe - det er uden tvivl mit yndlingsmønster for det er bare dem der sidder bedst på Carla. Nu skal jeg snart have prøvet minikreas nye buksemønster - håber det er lige så godt.
      K.h.
      Christina

      Slet