fredag den 10. august 2012

Lys over land....

eller i hvert fald i lysestager. Se lige hvad posten har været forbi med idag! Jeg har nemlig vundet en giveaway på denne fine blog - prøv f.eks. lige at tjekke dette indlæg med masser af neon, som jeg personligt slet ikke er færdig med.

Lad mig bare sige at både Maria og jeg har ventet en del tid på at det skulle lykkes for Postdanmark, for Maria har nu flere gange sendt disse vildt lækre lysestager til mig, men posten VILLE bare ikke aflevere dem - idag lykkedes det endelig, og jeg er meget glad for de smukke stager - tjek lige den farve! Mange tak Maria. Det ser SÅ godt ud, og det er jeg åbenbart ikke alene om at synes, for Carla kastede sig nærmest over dem, da jeg ville tage et billede af dem.




18 kommentarer:

  1. Snigende hænder... Det ser ret velkendt ud :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kan jeg forestille mig at du er vant til:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Fine lysestager og en yndig Carla!!! Hvor er det et lækkert hår, hun har! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Marianne - ja, det er virkelig lækkert og der er så meget af det.
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Hvor er de fede :D Og skønne Carla!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak - jeg er også rigtig glad for dem.
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Eeej dit heldige asen!!! De er bare for fede!

    SvarSlet
  5. Hvor de fine, og jeg kan da godt forstå de er fristende for Carla :-)

    Mon din mor / du vil sælge nogle af de bøtter du må få af hende? Hehe. Kunne nemlig godt tænke mig et par stykker mere :-) Hvis nu hun er så heldig at have en del..

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. desværre - de dér lækre bøtter skal op på hylden i køkkenet når jeg får flyttet lidt om, så du må på jagt på loppemarkeder og i genbrugsbikse:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  6. Du er da heldig at vinde sådan en fin give away... Mon ikke de skal op på en høj hylde, hvis ikke de skal ændres fra lysestage til byggeklods ;0)
    Kh Eline

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, det er jeg virkelig - der er rykket i sikkerthed (så snart jeg havde taget billedet:-)) - jeg turde ikke andet.
      K.h.
      Christina

      Slet
  7. Gratulerer :)
    Og så tøff kjole du har sydd under - den kler deg godt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak - jeg må vist lave en mere:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  8. De er bare rigtig fine - og det er din søde Carla altså også:):)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak - jeg er verdens heldigste at have sådan en dejlig Carla.
      K.h.
      Christina

      Slet
  9. Heldige dig - både pga. vinsten og pga. din skønne datter :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - jeg føler mig virkelig også heldig.
      K.h.
      Christina

      Slet