søndag den 14. juli 2013

Vi genbruger: hagesmække af genbrugsstof

Så er der allerede gået to uger med genbrugstema - jeg synes det har været fedt at genbruge så meget og ikke mindst at følge med i hvad I andre har fået lavet - jeg har fået masser af inspiration. Tak fordi I havde lyst til at være med! Jeg skal helt sikkert have genbrugstema på bloggen igen på et senere tidspunkt, for det motiverer mig til at få brugt fra gemmerne, og det er en meget sund ting.

Jeg slutter af med to hagesmække i genbrugsstof - stoffet har jeg vundet i en giveaway hos Christina og der var rigtig meget fint stof. Jeg har allerede brugt en del af det og nu blev det så også til to hagesmække.




Og her et tilbageblik på hvad jeg fik genbrugt de sidste 2 uger.

6 kommentarer:

  1. Det har været en super ide med genbrugstema og jeg har mange projekter der skal igangsættes. Så selvom genbrugstema hos dig er ved ende fortsætter jeg ;-) Tak for inspiration :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. også tak her fra - du lavede nogle vildt gode ting! det var dejligt du ville være med.
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Jeg fulgte med fra sidelinien, da jeg ikke var tilmeldt.
    Super tema.

    Jeg er med næste gang.

    Hilsen Kirsten

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Kirsten - vi gentager det igen til efteråret - så må du være med!
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Tusind tak for initaitivet til den sjove genbrugs-blog-leg. Det har været super sjovt at være med også selv om jeg ikke har været så produktiv, men du har inspireret mig til flere projekter ;D.

    Hvordan laver man den der billede-collage i blog-indlægget?

    Rigtig god sommer. Knus fra Lene

    SvarSlet
    Svar
    1. Undskyld det sene svar, men ferien tog over:-) Også tak fra min side - jeg synes da virkelig du var produktiv og havde nogle gode idéer (som jeg skal kopiere;-)). Jeg laver collagen i Picasa. også god sommer til dig.
      K.h.
      Christina

      Slet