fredag den 26. juli 2013

Anmeldelse og giveaway af CEWE fotobog

Jeg er blevet kontaktet mht. om jeg havde lyst til at glæde en af mine læsere med en CEWE fotobog, og det ville jeg selvfølgelig meget gerne.

I den forbindelse har jeg selv testet CEWE FOTOBOG stor i panoramaformat, hardcover, digitaltryk, 26 sider, som findes lige her på CEWE´s hjemmeside. Jeg har valgt et meget enkelt layout til min bog, men der er masser af muligheder for baggrunde, rammer og cliparts og kan man ikke finde én man kan lide (det ville undre mig, hvis det var tilfældet), er det muligt at lave sit eget design.

Programmet er nemt og hurtigt at bruge - man kan f.eks. anvende CEWE fotobogassistent, som placerer de udvalgte billeder, hvorefter man redigerer i rækkefølgen, hvis man ønsker det anderledes. Billederne tilpasses let og enkelt, hvis man ønsker at udfylde hele siden, som jeg har gjort. Leveringstiden er også i top; jeg bestilte fredag aften og modtog bogen med posten onsdag.

Kvaliteten er upåklagelig og min oplevelse er at man modtager et lækkert produkt med god farvegengivelse.

Hurtigt, nemt og god kvalitet så jeg er 100% tilfreds med min CEWE fotobog.

Nu har du mulighed for at vinde en lignende fotobog til en værdi af kr. 299,95. Reglerne er som følger: du skal være fast læser via google friend connect eller bloglovin og smide en kommentar på indlægget her - alle deltager med et lod og vinderen trækkes den 2. august ca. kl. 21. Jeg håber I vil være med.








47 kommentarer:

  1. Jeg følger dig via bloglovin, og vil meget gerne deltage :)

    Linebuc@hotmail.com

    SvarSlet
  2. deltager gerne.
    nulleri@live.dk

    SvarSlet
  3. Jeg deltager meget gerne... Kender bøgerne i forvejen, bruger dem til at lave 'barnet bog ' til Alberte.

    SvarSlet
  4. Jeg smider et lodi puljen - Føjer via GFC.
    Vi skal nok få den brugt. Med tre børn så bliver der taget en hulens masse billeder, men vi er ikke så gode til at få dem fremkaldt.
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  5. Jeg vil gjerne være med om jeg kan :)

    SvarSlet
  6. Jeg er da med. Laver selv mine fotobøger via Cewe og kan kun anbefale dem... 26 sider er dog for mit vedkommende alt for lidt, men så kan jeg lave en lille bog til en forandring, hvis jeg vinder...
    Kh Eline

    SvarSlet
  7. Cool - jeg er med! : )
    Kh. Liv

    SvarSlet
  8. Jeg er med :)
    Niniee10@gmail.com

    SvarSlet
  9. Uhhh den er fin din fotobog;-)

    SvarSlet
  10. Den vil jeg også rigtig gerne vinde :)

    SvarSlet
  11. Følger på Bloglovin :)

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Er vild med fotobøger.. Jeg er med..

    Og sikken fin bog du har fået lavet :)

    SvarSlet
  13. Jeg er også med, ved lige hvad der skulle i den hvis jeg vandt :-)

    SvarSlet
  14. Følger via Bloglovin' og vil rigtig gerne deltage.
    X'er fingre for, JEG vinder ;-D

    SvarSlet
  15. Følger på både google connect og Bloglovin

    /Karin

    SvarSlet
  16. Ih fotobøger-Jeh elsker dem.
    Netop på min to-do-liste at skulle igang med fotobog om vores Magnus:-)
    Så håber jeg er den heldige:-)
    Kh Jonna

    SvarSlet
  17. Jeg vil rigtig gerne være med :-) håber jeg vinder!
    Mvh
    Karin

    SvarSlet
  18. Den vil jeg da rigtig gerne vinde - vi plejer at lave en bog hvert år for vores datter - altså når hun har fødselsdag og billeder fra året der er gået. Det er super at have og hun elsker at bladre dem igennem.

    SvarSlet
  19. Jeg vil også gerne deltage i din give away :)

    SvarSlet
  20. Jeg vil da rigtig gerne være med.. Følger via blogloving.com

    gulstorff1983@gmail.com

    Denlillaelefant.blogspot.dk

    SvarSlet
  21. Jeg vil gerne være med, følger begge steder.

    Mona

    SvarSlet
  22. Jeg vil oså meget gerne være med. Følger på bloglovin. Hilsner fra mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  23. Den er jeg med på! Perfekt til Fridas sommerferie billeder fra Bornholm. :-)
    helenadf16@gmail.com

    SvarSlet
  24. Jeg står lige og skal til at lave en sådan fotobog og det kunne da være dejligt at få den ganske gratis, så jeg er med.
    Signe

    SvarSlet
  25. Jeg deltager meget gerne.
    Følger med via bloglovin(:
    Heidi N.
    minsodeskat@yahoo.dk

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde et gavekort(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2013/07/give-away-nr-40.html

    SvarSlet
  26. Jeg elsker disse fotobøger :-)
    Pia Damgaard
    piaogjan@hotmail.com

    SvarSlet
  27. Det ville være den perfekte fødselsdags gave til min far, med billeder fra vores tur til London!

    Sommer knus fra Zofia Bodi
    hvidesko@hotmail.dk
    www.tresmaaord.dk

    SvarSlet
  28. Aiii gad jeg altså godt vinde. Krydser fingre :-))

    SvarSlet
  29. Den gad jeg godt vinde! Perfekt til når min mand og børns far tager til Afghanistan i dag, så vi kan lave en lille bog om de tre måneder han er afsted - både herhjemme fra og dernede fra:)
    Jeg følger dig både på Google og Bloglovin.
    Kh Catrine (www.catlyng.blogspot.dk)

    SvarSlet
  30. Jeg vil meget gerne deltage :)

    SvarSlet
  31. deltager og x fingre
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  32. Hello,

    I would like to play.:)
    Your game is on my sidebar,on the right,move the blog please.:)
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett

    FB,BL: Petite Armoire

    SvarSlet
  33. Den kunne jeg SÅ meget godt tænke mig at vinde :D

    SvarSlet
  34. Jeg laver løbende bøger til børnene til deres fødselsdage, så jeg vil da vildt gerne vinde :)

    SvarSlet
  35. Jeg laver ofte fotobøger, så den ville jeg meget gerne vinde. :-)

    SvarSlet
  36. Jeg vil også gerne være med :)

    SvarSlet
  37. Lige kommet hjem fra ferie så en fotobog med minder ville være skønt at vinde
    Nanna_schack@yahoo.dk

    SvarSlet
  38. Jeg kan vidst lige nå at være med :)
    Krydsede fingre

    Mvh idaaofa@hotmail.com

    SvarSlet