mandag den 29. juli 2013

Stof fra den anden side af jorden

Jeg har handlet hos søde Mirjam, som bor i New Zealand. Det er anden gang jeg køber stof af hende og IGEN er kvaliteten bare helt i top! Stoffet er så lækkert og det meste ser altså helt nyt ud, og jeg har svært ved at vælge en favorit:-)

Carla skal helt sikkert have en kjole med lyserøde retro-blomster, men resten af stoffet er ikke bestemt til noget specifikt projekt - jeg kunne bare ikke leve uden. 1000 tak for den virkelig gode service Mirjam - det er langt udover hvad man kan forvente, og jeg værdsætter det.







13 kommentarer:

  1. Svar
    1. ja, ikk´? Stoffet har så klare farver.
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Wow nogle lækre retro-blomster. Lige min stil! : )

    SvarSlet
    Svar
    1. ...og tak for linket, det slog da lige bunden ud af min sommerøkonomi. hahahahaha... : )

      Slet
    2. Hihi - det var jo ikke meningen;-) Men der er gode priser og god kvalitet.
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Hold fast det er fint! Og sikke en skarphed farverne har!

    SvarSlet
    Svar
    1. Præcis - det er SÅ lækkert at farverne er så fine. Glæder mig sådan til at sy noget af det.
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Hold op nogle lækkerier. De blomster er jeg helt vild med og tænker selv straks kjoler

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt sikkert kjoler:-) Jeg må snart i gang. Kunne være fedt at have en hel dag til kun at sy.
      K.h.
      Christina

      Slet
  5. Hvor er det godt at høre, at du igen er tilfreds med stofferne du har købt af mig. Det betyder meget at begge parter er tilfredse med en handel :)

    Jeg glæder mig til at se, hvad du får tryllet frem!

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg helt sikkert Mirjam - kvaliteten er i top. Jeg kan næsten ikke vente med at komme i gang.
      K.h.
      Christina

      Slet
  6. Svar
    1. Jeg er også meget glad for det. Har lige klippet et par ballonbukser til Carla af det lyserøde retrostof.
      K.h.
      Christina

      Slet