lørdag den 13. juli 2013

Vi genbruger: fra skjorte til shorts

For rigtig mange år siden købte jeg en skjorte i h&m - jeg har næsten ikke brugt den, men da stoffet er så fint, har den alligevel overlevet udrydningsrunderne i garderoben. Nu har jeg lavet den om til shorts til Carla med håbet om at den vil blive brugt mere. Mønstret har jeg selv lavet (af den simple grund at jeg ikke havde noget, der passede i størrelsen) og de er lidt smallere end dem jeg tidligere har lavet, da der ellers ikke var stof nok.

Jeg er vild med det her genbrug; jeg får ryddet op i Caspers og mit tøj og ungerne får lidt nyt.



Sådan så den ud inden jeg satte saksen i den.

8 kommentarer:

  1. Super, super skønne
    - og så er jeg vild med genbrug ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) Jeg er også vild med genbrug - det er så fedt at trylle noget nyt frem af noget man har i forvejen.
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Så fint og skønt at kunne gi gammelt/Fejlkøb nyt liv.
    Glæder mig til at Kasper rydder op i sit skab; så jeg kan overtage nogle rester ;) Det eneste, der ikke blev rørt i opryningsrunden i går var hans klædeskab :)

    Din leg har fået mig i genbrugs-humør og flere projekter er udtænkt, så mon ikke jeg får smidt et par ekstra indlæg om genbrug ;). Tak for inspirationen og "sparket"

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød Lene. Det har også sparket mig selv i gang og jeg har planer om at lave genbrugstema på bloggen igen til efteråret. Så håber jeg du vil være med igen.
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Er så imponeret af hvad du lige tryller frem, gad godt jeg kunne sy uden at have et mønster, men det kniber stadig nogle gange med mønster:-(

    SvarSlet
    Svar
    1. Normalt holder jeg mig altså også til de færdige mønstre - det var udelukkende af nød fordi der ikke var stof nok til minikreas mønster:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Nok en super ide´- det er så gøy å se alt som blir gjort om :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - det er jeg rigtig glad for at du synes.
      K.h.
      Christina

      Slet