mandag den 1. juli 2013

Rabat på vendespil

I starten af juni lavede jeg en giveaway i samarbejde med onlinefotoservice.dk, hvor I kunne vinde et personligt vendespil - der var 57 deltagere men kun 1 vinder - det må jo tyde på, at I synes det er en god idé, og det kan jeg godt forstå, for vi er så glade for vores.

I har nu mulighed for at købe vendespillet med 25% rabat frem til 15. august - I skal blot indtaste værdikoden VENDESPIL2013.

Og hvad der er sparet er jo tjent = så er der mere at shoppe stof for!


Husk at det er i dag jeg starter op med "vi genbruger" - du kan læse mere her.

4 kommentarer:

  1. Lækkert med rabat!
    - og SÅ spændende med din genbrugs-blog-leg. Den vil jeg følge op på efter sommerferien : ) og følge med på sidelinien naturligvis.
    God sommer.
    Kh. Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. også god sommer til dig (jeg er håbløst bagud med at svare på kommentarer...pinligt!).
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Ih, det er altså ret hyggeligt med sådan t vendespil fuld af dejlige familiefotos og gode minder :-) Tror da vist jeg lige må se lidt nærmere på det tilbud... :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis du ikke har købt et, kan jeg se at Pustetrolden har en giveaway hvor du kan vinde et:-)
      K.h.
      Christina

      Slet