torsdag den 11. juli 2013

Vi genbruger: fra herreskjorte til kjole

Casper havde en skjorte hængende i skabet, som aldrig er blevet brugt - det er en jeg købte til ham for en del år siden, og jeg synes stadig den er pæn, men eftersom han ikke bruger den, satte jeg saksen i den, og lavede den om til en kjole til Carla - hun er SÅ fin i den! Jeg skal nok få taget billeder af den på, så I kan se det.
 
Idéen har jeg fundet på pinterest, men mønstret er mit eget. Jeg skal vist lige tjekke, om der hænger flere skjorter, der ikke bliver brugt.
 




22 kommentarer:

  1. smart og den er blevet flot :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - jeg skal lige overtale ham til at give mig nogle flere af hans skjorter.
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Super super fin!!!
    Men også en lækker skjorte, altså stoffet :)
    Jeg har lidt kig på denne: http://iheartjennysart.com/2011/10/shirt-skirt/
    Aner dog ikke om den ville klæde mig, men det er vel et forsøg værd.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor smart! Jeg er ikke så god i nederdel for tiden....synes jeg "pludselig" er blevet alt for bred - hvad skete der lige med de hofter, da jeg var gravid sidste gang???
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Hey den ide har jeg også set på Pinterest - men jeg har jo ingen pige til at gøre ideen efter til - selv om Villum sikkert ville være sød i kjole også :) - (Og skjorter hænger der helt sikkert en masse af der ikke bliver brugt :))

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi - nej, det ville altså være synd for ham, selvom han garanteret også ville være kær i kjole:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Det er en super ide´! Veldig fin :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak - selv Casper var begejstret for resultatet:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  5. Hold op hvor den er blevet fin!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes den er meget bedre som kjole og det gode er at den allerede nu er brugt mere som kjole end den nogensinde blev som skjorte.
      K.h.
      Christina

      Slet
  6. Det er da også et skønt stof den skjorte var i...

    Hmm... Må vist raide mandens klædeskab snart ;0)

    SvarSlet
  7. åh ja hvor er det en fin kjole, tænk hvor mange skjorter, der nu må lade livet ;D

    SvarSlet
    Svar
    1. hihi - det kunne jo være sjovt hvis jeg har startet en bølge;-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  8. Hvor er den bare blevet fin.

    SvarSlet
  9. Rigtigt god idé med genbrug på den måde :)

    Glæder mig til at se billeder af kjolen på.

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak - den var så nem at lave og jeg er selv glad for resultatet.
      K.h.
      Christina

      Slet