torsdag den 4. juli 2013

"vi genbruger": fra stor til lille

Emil er ikke den eneste, der vokser ud af tøjet - det er også sket for Casper;-) Denne t-shirt passede ikke helt så godt mere (den er altså også ekstrem gammel), så den gik fra voksenstørrelse til Emil-størrelse. Jeg har genbrugt de oprindelige oplægninger. Jeg synes printet er rigtig fint.

På søndag vil jeg vise mine bedste genbrugsfund. Jeg håber I andre også vil vise jeres. Man må vise så mange man har lyst til og "bedste genbrugsfund" definerer I selv...det kan være billigt, det man er mest glad for osv. Det må selvfølgelig også være noget man har arvet.



12 kommentarer:

  1. Det er kanon godt, at det hele kan skrumpe på den måde :-)
    Min svigermor er gået et par størrelser ned, og vi har haft gang i at "skrumpe" noget af hendes tøj, desværre fik jeg ikke taget billeder af det, men hun har brugt det rigtig meget siden :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor dejligt at hun så kunne beholde sit tøj trods vægttab.
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. ja det er et fint mønster og jeg synes, at det er vældig smart at "skrumpe" tøjet.
    God idé med "vis dit bedste brugtfund på søndag". Jeg er med :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu er jeg blevet meget mere opmærksom på at vi ikke behøver at kassere tøjet, så når vi gennemgår de voksnes tøj, skal jeg lige tjekke om det kan skrumpes til børnene:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. God idé, du er jo blevet en hel genbrugsekspert. Godt gaaet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi - ekspert er jeg nok ikke, men jeg er blevet bedre;-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Smart - her er farmanden også vokset ud af flere t-shirts, måske jeg skulle overveje at gøre det samme ;) Har endnu ikke fået lavet noget af genbrug - må se om jeg når det :)

    SvarSlet
  5. Nå har jeg skrevet om din lille blogglek på bloggen min. Det er slik en god ide´:)

    SvarSlet
  6. Ihh, et t mønster! Og super fin skrumpe-tshirt :-)

    SvarSlet