mandag den 1. juli 2013

"Vi genbruger" er i gang!

Hvor er jeg glad for at der er opbakning til mit lille genbrugstema. Jeg kan se, at der allerede er nogle af jer, der har lavet fine indlæg - det er så spændende at se hvad I finder på.

Mit første projekt var Emils gamle undertrøje. Den er nu lavet om til en lille sommerkjole til Carla; jeg har brugt fint stjernestof fra stofdillen og har brugt koralfarvet tråd for at bryde det sorte lidt. jeg tror Carla bliver rigtig fin i sin nye kjole.



Før så den sådan ud.


19 kommentarer:

  1. Hvor smart......

    Det er altså fiks lavet Christina ;-)

    SvarSlet
  2. Virkelig god ide! - og super flot resultat, er sikker på at Carla bliver helt vild med den:)

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare super, super fin! Og rigtig god idé! Glæder mig til at følge med i temaet rundt omkring ;-) (tør ikke selv hoppe med på vognen, da jeg får susende travlt på jobbet de sidste to uger inden sommerferien ;-)).

    SvarSlet
  4. FEEEED idé!!! Den er jo blevet fantastisk!!!

    SvarSlet
  5. det var da bare helt genialt. :D

    SvarSlet
  6. Super ide´. Den ble veldig søt :)

    SvarSlet
  7. Sikke en mega god idé med en undertrøje!! :D
    Den er da blevet super skøn
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  8. Den er bare blevet så fin - en rigtig god ide (hermed noteret) :-)

    SvarSlet
  9. Super go´ idé smukke, hun bliver da en rigtig lille trunte i den sag!

    SvarSlet
  10. Se der var da lige noget jeg havde misset !! Jeg er med - helt klart :-)

    SvarSlet
  11. Sikke dog en god idé! Den er mægtig fin!

    SvarSlet
  12. Så fin den er blevet forvandlet ;)

    SvarSlet
  13. Super ide. Den må jeg også prøve. :)

    SvarSlet
  14. Super fed. Den ide må jeg kopiere

    SvarSlet
  15. Tju hej hvor er den bare sød og perfekt til små sommer lamse-lår :)
    Ikke at jeg har nogle undertrøjer liggende, men bestemt en idé der er værd at prøve af.

    SvarSlet
  16. tak tak tak tak tak - jeg har simpelthen ikke nået at besvare alle kommentarer løbende, men de er alle læst og værdsat:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet