tirsdag den 9. juli 2013

Vi genbruger: fra drengeversion til pigeversion

Der har ikke været så meget tid til krea, for vi har været en hurtig tur oppe i sommerhuset for at gøre rent efter håndværkere - vi har fået skiftet en del af vinduerne, så jeg var meget spændt på at se resultatet. Det bliver SÅ fint! Det ene er desværre gået i stykker men bliver skiftet senere på ugen, så jeg glæder mig meget til at gense sommerhuset.

En af de rigtig hurtige; jeg har skiftet knapperne på Emils gamle shorts (små bitte shorts - tænk at han engang brugte str. 92). De kunne jo også sagtens bruges af Carla før - hun har arvet masser af hans tøj og det behøver absolut ikke at være tøset, men nu syntes jeg lige det var et lille hyggeligt projekt med de her shorts.

Efter




Før



4 kommentarer:

  1. Super god idé at tøse tøjet op :).
    Jeg har kig på et par bukser i dag, der skal upcycles :)
    Tak for den sjove blog-leg...også selvom jeg ikke kan byde ind med de vilde ting.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes du bød ind med nogle RIGTIG gode ting - for eksempel skal jeg da til at bruge lanternen som minidrivhus - genialt!
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Selvfoelgelig maa der lidt "toeset" til. Nu er Carla jo ved at komme i den alder hvor hun har sine bestemte meninger om hvad man kan have paa og er det er saa sjovt at laese om.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har helt ret Lin:-) Hun ved godt hvad hun vil have!
      K.h.
      Christina

      Slet