tirsdag den 16. juli 2013

Endnu en kjole til Carla

Jeg fik aldrig vist jer denne genbrugs-ting, som jeg syede da jeg havde genbrugstema på bloggen. Jeg havde endnu et pudebetræk på lager, så jeg måtte gentage succesen og lave en lille kjole til Carla. Betrækket vandt jeg i en giveaway hos Christina, og det egner sig da fantastisk til sådan en lille kjole. Hvis de varme dage fortsætter, får vi helt sikkert brug for de nye kjoler.

Jeg vil lige gøre opmærksom på at Christina har gang i en giveaway, så hvis du ikke allerede har deltaget, bør du smutte forbi Christinas blog.



4 kommentarer:

  1. Ej hvor er den altså bare blevet fin :-)) dejligt at du får brugt det stof du vandt.

    Kh Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg har brugt rigtig meget af det - jeg er virkelig glad for det:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Bedaarende.Jeg kan lige forestille mig Carla staese rundt i den kjole og guldsandaler. Herligt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er et hit:-) Jeg har klippet to mere.
      K.h.
      Christina

      Slet