torsdag den 25. juli 2013

Sommerferie i Sverige

Jeg har ikke fået svaret på kommentarer i over to uger, og det skyldes at der er gået ferie i den - vi har været i sommerhuset i Sverige og kom hjem i går aftes.

Jeg elsker det sommerhus - der er masser af plads til forbedringer og vi har en ønskeliste over fremtidige projekter men med mindre vi vinder i lotto og får uanede mængder af tid, må det komme lidt i etaper - vi har lige fået skiftet de fleste vinduer, og det næste projekt er at spartle og tapetsere den lille gæstehytte. Her kan I se hvordan der ser ud nu.


Vores entre




Vores soveværelse



Emils værelse


Carlas værelse (der er en åbning imellem soveværelset og hendes værelse, som vi vil lukke til)




Stue og køkken





 
Badeværelse
 

 


10 kommentarer:

  1. Hvor ser der altså bare hyggelig ud, der er jo ikke noget at sige til at du elsker det sommerhus.
    Det blev desværre ikke til så meget genbrug fra min side, men håber da vi tager endnu et genbrugs tema.

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi skal helt sikkert genbruge igen på et senere tidspunkt, så der hopper du bare med igen:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Hvor ser det skønt ud, kan godt forstå I er glade for at være der.

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mona - jeg synes der er hyggeligt:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Hvor ser det dejligt afslappet sommerhusagtigt ud... Gad godt have sådan et sted en gang i mit næste liv:-) eller bare komme lidt mere derover på vandrette i de store skove...

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi er så glade for det (mest mig;-)) og så tager det kun 1,5 time at køre derop fra os.
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Ihh, hvor ser det bare hyggeligt ud. Drømmer også om et lille sommerhus, men det er der ikke råd til pt...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det her er i den billige ende, men ja, det koster alligevel en del...især hvis man gerne vil lave forbedringer og vedligeholdelse er der jo altid.
      K.h.
      Christina

      Slet
  5. skønt hus med masser af godt potentiale :) hvem der bare havde et sommerhus.. ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også der er masser af potentiale....nu skal gæstehytten gøres færdig og døre og karme i huset skal males hvide. Næste år skal vi forhåbentlig have nyt køkken og nyt gulv...og have tapetseret stuen og sidst men ikke mindst vil jeg også gerne have malet lofterne hvide, men det må vente. Det har lange udsigter, men man må jo gerne drømme;-)
      K.h.
      Christina

      Slet