fredag den 19. juli 2013

Små søde snegle

Da jeg syntes det var sådan et hit med undertrøjekjolen, til Carla gik jeg på jagt i gemmerne for at se om jeg havde flere fra Emil var lille - jeg fandt fire undertrøjer, og nu er den ene lavet om til kjole til Carla - den er ikke lige så fin, som den første jeg lavede, og det skyldes at kvaliteten på denne undertrøje er anderledes. Den første var lidt mere fast i stoffet end denne - heldigvis er det ikke noget man ser, når den er på.

Det fine stof med sneglene er fra Stofdillen.


6 kommentarer:

  1. Hvor er den sød :)
    Hvor meget bredere klipper du stoffet i forhold til bredden på undertrøjen?
    KH Lena

    SvarSlet
    Svar
    1. bedre sent end aldrig, men hermed svar (vi har været på ferie:-)): jeg klipper det bare på øjemål, men denne undertrøje måler 52 cm i omkreds (uden man strækker den) og stoffet måler 106 cm.
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. det er altså også bare en kanon ide og den er jo bare så fin IGEN :D

    SvarSlet