torsdag den 26. juli 2012

Rester #3: hagesmæk

Hvor er det dejligt, at I tager så godt imod mine "resteprojekter", for jeg fortsætter lidt endnu.

Når man har så mange lapper, kommer man ikke uden om patchwork, og hvorfor ikke til en hagesmæk? Det er blevet til denne farverige sag, som jeg er sikker på at Carla bliver rigtig glad for (og heldigvis tjekker hun ikke om kantbåndet er HELT perfekt sat på:-)).  Lapperne til dette projekt måler 9x9 centimeter.

Denne version er længere end de andre jeg har lavet, da maden efterhånden kommer lidt omkring, når Carla spiser - hun har heldigvis en sund appetit og spiser de underligste ting.


22 kommentarer:

  1. Kjempegøy å se hva du tryller frem av de små lappene - smekken var flott :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at du synes det - jeg fortsætter med lapper nogle dage endnu, for symaskinen arbejder på højtryk med projekter, der egner sig til lapper.
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Hvor er den skøn, hvorfor tænkte jeg ikke på det, da min spralbasse havde brug for sådanne...
    Jeg er vild med stoffet med hjerter og mariehøns - men super find sammensætning - der skal da bare laves nogle flere :) og ja børn er skønne på ingen måde kritiske (hvad angår kantbånd, som vi også kender til her :) )

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak - både stoffet med hjerter og mariehøns er brugt til bukser (og en lille nederdel med mariehøns) og jeg syens det er så fint. Jeg er i gang med 3 smække mere:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Nejjj hvor er den fin, det var en god idé til et lille hurtigt projekt, selv jeg kan overskue på en symaskine ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig et lille overkommeligt projekt:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Super lækker hagesmæk blev det til! I like :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak - jeg håber de næste også bliver fine...de er lidt anderledes.
      K.h.
      Christina

      Slet
  5. Super ide, du er virkelig en knag med de lapper.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak! Jeg synes faktisk det er sjovt - det eneste irriterende er at man hele tiden skal stryge de lapper:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  6. Den er da blevet så fin... sikke en god ide med hagesmæk...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - synes resultatet er godt og der er helt sikkert ikke én der har en nøjagtig magen til;-)
      K.h. Christina

      Slet
  7. Den er så sød - og en god ide med lapperne, den vil jeg tyvstjæle - jeg syr også mine hage eller spisesmækker som jeg kalder dem, selv, og altid ekstra lange så de kan nå godt ned og enten op under tallerken eller mellem bord og stol, der svines nemlig godt når fidusen spiser :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha - ja, jeg kender godt det med svineriet! Tyvstjæl endelig - det er en god måde at få brugt rester på.
      K.h.
      Christina

      Slet
  8. Hvor er den sød og fin - god idé :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  9. Rigtig sød - snart for fin til at grisse til ;O)

    Mona

    SvarSlet
  10. Den er bare superfin! Skønt at smårester også bliver brugt :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak - sådan har jeg det lige præcis.
      K.h.
      Christina

      Slet
  11. Svar
    1. Mange tak - der er ihvertfald fuld knald på farverne:-)
      K.h.
      Christina

      Slet