mandag den 16. juli 2012

Blomster til Spanien

Som jeg nævnte i et tidligere indlæg, er jeg ved at sy lidt tøj til en pige i Spanien. Denne gang er det blevet til et par bukser syet af sengetøj, som min mor fandt i den lokale genbrug. Jeg har tidligere syet en buksedragt til Carla i det samme stof, og den er blevet brugt flittigt.

Bukserner er syet efter Minikreas mønster på ballonbukser, men jeg har lavet ribben lavere på denne model.

Jeg forventer at sy to nederdele, der også skal til Spanien, men nu må vi se, hvor meget jeg når inden de skal afsted.


6 kommentarer:

  1. Sikke noget smukt stof. De skal nok falde i god jord i Spanien :)
    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - jeg havde sendt min mor i den lokale genbrug og det resulterede blandt andet i dette betræk.
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Skønt stof og lækre bukser!
    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak - jeg håber modtageren bliver glad.
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Svar
    1. Tak tak - jeg synes de er meget sommerlige.
      K.h.
      Christina

      Slet