torsdag den 1. oktober 2015

Kids month

Så fik vi klaret en omgang med to do - hvor har det bare været sjovt at følge med hos jer andre og 1000 tak for alle jeres søde kommentarer.

I oktober deltager jeg i Kids month, som du kan læse mere om hos Lise. Temaet med børnetøj bliver rimelig nemt at deltage i for mig - det er jo det, jeg syer mest af, men jeg glæder mig til at blive lidt udfordret med de andre temaer, og er så småt gået i gang med nogle projekter til både børneværelset og accessories. Strikke-temaet må jeg springe over - jeg er talentløs på det område.


Jeg håber der er mange, der vil være med og glæder mig til at blive inspireret. Her på bloggen kommer der også et par børnerelaterede giveaways i løbet af Kids month, men det vender jeg tilbage med senere.

4 kommentarer:

  1. Jeg er også med og glæder mig...jeg har dog meldt mig til alle temaerne, så må vist hellere komme igang :-)

    SvarSlet
  2. Jeg har også tilmeldt mig og glæder mig til at se, hvad der findes på rundt omkring.

    SvarSlet
  3. Det er godt med nogle temaer der kan holde os lidt i gang :-)
    Glæder mig til at se dine projekter
    Jeg har også en give away, hvis du vil være med ;-)
    Kh Christina

    SvarSlet
  4. Jeg glæder mig til at følge jeres anstrengelser, men deltager ikke selv :-)

    SvarSlet