mandag den 19. oktober 2015

Kids month - børnetøj: nattøj

Så kom vi til børnetøjet - det er jo mest det jeg syr, så nu er jeg på hjemmebane. Til gengæld er det ikke så tit, jeg viser nattøj på bloggen, for Carla er så varm, at hun aldrig sover med nattøj, men nu har hun bedt mig sy nattøj i meget lang tid, og det har jeg så gjort.

Buksemønstret har jeg selv lavet - blusemønstret er fra minikrea. Stoffet er fra Stofdepotet. Det hvide er SÅ lækkert. Heldigvis er Carla meget tilfreds, så det bliver vasket konstant, og derfor tænker jeg, at jeg hellere må sy et sæt mere.

Jeg har flere gange set, at folk har brugt en eller anden fin søm til oplægning (jeg bruger normalt tvillingenål), så det tænkte jeg, at jeg også ville prøve - ingen succes, men så er det afprøvet!

Husk at det er i aften jeg trækker en vinder af min giveaway - du kan stadig nå at deltage.




6 kommentarer:

  1. Det er så fint - kan godt forstå hun gerne vil have det på igen og igen :-)

    SvarSlet
  2. Sikke en fin kombi af stoffet :-)
    Nattøj, kan man aldrig få nok af.
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  3. Flot sæt, rart med noget godt at sove i nu hvor det er ikke er sommer mere

    SvarSlet
  4. Det er simpelthen så sødt et sæt :-D jeg er også i gang med produktion af nattøj til begge mine lømler men det er sådan noget tætsiddende noget - jeg ville gerne bruge den rest flonel jeg har til den mindste, så jeg leder efter mønstre med en mere løs pasform nu...

    SvarSlet
  5. Tak for jeres søde kommentarer. Carla synes stadig det er et hit, men nu har hun også bestilt en natkjole....som skal være laaaaaaaaaaaang.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet