tirsdag den 6. oktober 2015

Kids month: vimpelranke

Det går ikke helt godt for mig med det her kids month børneværelse-tema. Jeg syntes, jeg havde nogle gode idéer, men jeg har alt for lidt tid til det private, da jeg bruger rigtig meget tid på mit arbejde i øjeblikket, så derfor bliver det ikke til de store kreative projekter.

En lille (eller egentlig lang) vimpelranke til Carla syet af stofrester. Lige nu hænger den over sengen, men jeg ved egentlig ikke rigtig, hvor den skal være.

Bemærk lige den hæklede pude - den har min kusine lavet til Carla, og det var simpelthen årets julegave, da hun fik den.





8 kommentarer:

  1. En søt vimpelrekke som pynter flott opp.

    SvarSlet
  2. Fin ranke.
    Jeg vil også sy sådan én, men har bare ikke rigtig nogen steder at bruge den bagefter... Min drenge er ligesom blevet lidt for store til den slags :)

    Kh. Linette

    SvarSlet
  3. Hvor er det en skøn flagranke :-)

    SvarSlet
  4. De er så fine til børneværelset, skønne farver du har valgt :-)
    Kh Nanna

    SvarSlet
  5. Den er så fin og dekorativ! Jeg kan godt lide din sammensætning af de forskellige stoffer.

    SvarSlet
  6. Super fin flagranke :-)
    Jeg ville ønske jeg også snart kunne komme med et indlæg til kids month, men det må vente lidt.
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  7. Lækker vimpelranke. Og er det ikke kun et KM-indlæg om ugen? Kan jeg altså godt se at du ikke holder dig på - som vanligt med dig. All in du tossede Christina. Jeg klarer et pr. uge - max.

    SvarSlet
  8. Hvis jeg skal sy en til skal der ikke være så langt imellem vimplerne, men Carla er glad for den - hun synes at den minder om at holde fest, så det gør vi tit på Carlas værelse nu:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet