onsdag den 7. oktober 2015

Kids month: Carlas gamle værelse

Jeg genbruger lige lidt, så disse billeder har tidligere været vist på bloggen. Carlas værelse ser ikke sådan ud længere, men jeg har ikke fået taget nye billeder, så pyt. Her kan I se nogle af de kreative indslag på Carlas værelse.

Fint lærred - malet af en kollegas søn. Carla fik det i dåbsgave.


Både hylde og skab er fundet i genbrugsbutikker - begge dele var træfarvede, men passer bedre ind efter lidt maling. Skabet bruges til hårpynt, men er egentlig et nøgleskab.


Hjemmesyede puder. Bambipuden er vundet i en giveaway.


Pyntet sættekasse.


Bogkasser pimpet med tapet. Den fine dåbskjole til dukken er hæklet af min kusines farmor, og vi er vilde med den.



Lænestol med nyt betræk. Den er købt i Jysk og havde oprindeligt et mørkeblåt betræk med bamser på.


Hæklet kurv, som var en del af en byttehandel i blogland. Nu bruges kurven til pixi-bøger.



4 kommentarer:

  1. Hvor er det bare et fint værelse med mange fine ting. Jeg må hellere lade være med at vise Alma det, så skal jeg igen høre hende plage om at få sit eget værelse, hihihi.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) Hihi - ja, så må hellere lade være med det. Jeg havde værelse sammen med min bror i nogle år, men jeg rodede meget og han var ordensmenneske, så jeg tror han var meget tilfreds, da jeg fik mit eget værelse.
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Hvor er det fine ting. Så søde bogkasser med det fine tapet. Og stolen er skøn. Fine tøsede ting uden det bliver for meget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Carla er egentlig meget til det lyserøde og det kan man godt se på hendes tøj, men indtil videre prøver jeg at begrænse det lidt på værelset.
      K.h.
      Christina

      Slet