mandag den 5. oktober 2015

Kids month: giveaway i samarbejde med Stofdepotet

I anledning af Kids month, skal vi have gang i en giveaway hos Carla og krudtuglen.

Jeg er så heldig, at Rikke fra Stofdepotet har sagt ja til at forære en af mine læsere en meter lækker bomuldsjersey med fotoprint med husdyr (stoffet ses i midten på nedenstående billede, som viser nogle af de andre lækkerier, man kan købe hos Stofdepotet).

Reglerne er som følger:

1 lod for fast læser.

5 lodder for fast læser og link til giveaway´en med billede på din blog eller facebook.

Skriv venligst i kommentarfeltet hvor mange lodder du deltager med (1 eller 5), og husk at skrive din mail-adresse, hvis den ikke er tilgængelig for mig andetsteds.

Jeg trækker en vinder den 19. oktober ca. kl. 21.

Jeg håber I har lyst til at være med - det gælder selvfølgelig også jer, der ikke deltager i Kids month - og mange tak til Rikke, fordi du er så gavmild.

23 kommentarer:

  1. Så fint :)
    Jeg deltager med 1 lod.
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  2. Jeg deltager meget gerne med 1 lod søde Chrisitina, så fin en giveaway

    SvarSlet
  3. Jeg deltager med 5 lodder. Tak for meget godt input 😊

    SvarSlet
  4. Jeg deltager med et enkelt lod:-)
    Skrivtildittelindberg@gmail.com

    SvarSlet
  5. Naj hvor dejligt, jeg deltager med 5 lodder.
    mejse2109@gmail.com

    SvarSlet
  6. Jeg deltager med 1 lod :)
    marlenekronborg@hotmail.com

    SvarSlet
  7. hapser et enkelt lod :) sandravarn (a) gmail.com

    SvarSlet
  8. Er også med på et enkelt lod :-)
    Mvh Anne/FruFlittig
    anne.hoejgaard.kjaer@gmail.com

    SvarSlet
  9. Count me in if possible!
    https://www.facebook.com/nina.kara.96/posts/10207095076069516?pnref=story

    SvarSlet
  10. Jeg er med på 5 lodder :)

    Kh. Linette

    SvarSlet
  11. Så fint stof, deltager med 5 lodder,delt på facebook og GFC. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  12. 5 lodder.
    Deltager her som fast læser og på blogger (hbernie)
    ELSKER Stofdepotet

    SvarSlet
  13. Deltager med 1 lod:-)
    may_louise71@hotmail.com

    SvarSlet
  14. De har da mange fine stoffer. Deltager gerne med 1 lod. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  15. Jeg deltager med 1 lod - følger dig via GFC og BL
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  16. Jeg smider også et enkelt lod i puljen og håber, at det er et heldigt et :)

    SvarSlet
  17. Ej en masse fint stof de har!! Jeg vil mægtig gerne vinde det flotte bondegårdsstof. Det vil være perfekt til en lomme-trøje til min treårige søn!
    Jeg smider et lod i puljen 😊

    SvarSlet
  18. Smider lige et enkelt lod i puljen på falderebet :-)

    SvarSlet
  19. ELSKER bare nyt stof... Deltager gerne med 1 lod..

    SvarSlet