søndag den 25. oktober 2015

Kids month - børnetøj: babybukser

Der har været gang i produktionen af babybukser, så jeg kan få brugt min rester, og heldigvis er der nogle i omgangskredsen, der ikke er færdige med at få børn, så jeg deler lidt ud.

Mønstret er et gratis mønster fundet på internettet (jeg linker til det i et af de andre indlæg, hvor jeg har vist babybukser).







Der ligger en del ufærdige projekter i sykurven, som egentlig var tiltænkt kids month, men man kan ikke nå det hele, og arbejdet har fyldt en del i oktober. Når I andre går i gang med strik, springer jeg fra, men så kan jeg jo færdiggøre nogle af de andre projekter.

5 kommentarer:

  1. Dejligt at få brugt rester og lækkert at kunne dele ud af sådanne skønne bukser :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er så tilfredsstillende, når man får brugt sit stof op.
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. De ser rigtig fine ud - må også i gang med baby-busker, venter stadig spændt på hvilke farver de skal have. Er så heldig at skulle være faster igen til foråret ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih hvor er du heldig! Jeg kunne godt tænke mig at blive faster igen:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Aii hvor er de skønne! Jeg er så vild med det første par - sikke et lækkert stof :-D

    SvarSlet