fredag den 9. oktober 2015

Kids month: Emils værelse

Det er meget begrænset, hvad jeg har lavet til Emils værelse - han er 8 år og er bare ikke lige til søde puder syet af børnestof fra 70´erne, og det kan jeg jo godt forstå. Jeg overvejer at sy et sengetæppe til ham (evt. af stjernestof), men egentlig kan jeg også godt lide, at det han har nu er helt enkelt og hvidt, for der er så meget legetøj på det værelse, at det kræver at alt andet er enkelt.

Disse puder er stadig et hit - juniorsengen er givet videre til Carla.


Og sættekassen står stadig på hans værelse


Og nu er det efterårsferie, og jeg satser på masser af tid ved symaskinen.

6 kommentarer:

  1. De puder er altså også nogle af de sejeste. Min teenager er heller ikke træt af dem endnu.
    Et stjernetæppe er da en supergod ide, måske med en applikeret raket ;-)
    Rigtig god ferie til jer

    SvarSlet
    Svar
    1. Rigtig god idé - jeg må snart i gang. For selvom jeg synes det er pænt med et hvidt sengetæppe, så ville det nok være mere praktisk med et spraglet:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Super lækre drengeværelse-sager :o) Ih hvor er du flittig i Kids Month - modsat mig. Nåede liiiiige et indlæg i første uge. Må se at komme ind i kampen med denne uge :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe - tak, men jeg genbruger de gamle indlæg....så ser jeg pludselig vildt flittig ud, men er det ikke;-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Hvor er den sættekasse fiin.. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak - den var sjov at lave, så lidt surt at jeg ikke har grund til at lave flere:-)
      K.h.
      Christina

      Slet