tirsdag den 20. oktober 2015

Kids month - børnetøj: restekjole

Carla er stadig kjolepige, så det er ikke så ofte jeg kaster mig ud i bukser....leggings er godkendt, så derfor har jeg syet denne kjole af nogle rester (jeg skal jo have gjort plads på hylderne til nyt stof).

Stoffet er fra Stofdepotet og mønstret er minikreas raglan T-shirt - det sidder perfekt på Carla så jeg vender altid tilbage til det.





Og så har jeg en bekendelse.....jeg skal jo egentlig have brugt en masse stof fra hylderne, før jeg har plads til nyt, men i går kom jeg til at købe 9 meter stof. Men jeg har besluttet at så snart det er vasket, så skal saksen sættes i det:-)

15 kommentarer:

  1. Årh det er også bare et skønt stof :-)
    Glæder mig til at se hvilket stof du har købt :-D
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeghar bl.a. købt Frost-stof - Carla er hel vild. Jeg tror desværre ikke jeg får tid til at sy før i slutningen af næste uge.
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Skøn bluse. Jeg er vild med det stof.
    Og hvorfor finde på nye mønstre når man har et der fungere :)

    Kh. Linette

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg også - det er sådan et fint tryk. Helt enig.
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Ej noget skønt stof med Mickey og Minnie! Det må på ønskelisten til næste stofkøb.
    Jeg har samme "problem" med bluser til Luna.. Minikreas raglan sidder bare bedst på hende. Og så ottobres populære sweater mønster :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Heldigvis kan man jo variere detaljerne, men man hænger lidt fast i det samme mønster, når det bare sidder bedst:-) Jeg tror desværre ikke at stofdepotet har det mere.
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Den er rigtig fin :) Puha, 9 meter - det lyder helt vildt. Tror aldrig jeg har købt så meget på en gang ;) Vil gætte på, at der er noget af det nye frost stof imellem?
    Kh. Trine

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe - jeg er jo lidt slem med det stofkøb engang imellem - jeg tror den største omgang var da jeg købte omkring 40-50 meter på én gang.....den måned købte jeg 100 meter. Der er jo en grund til at jeg ikke har plads på hylderne:-) Der er nemlig frost imellem.
      K.h.
      Christina

      Slet
  5. Flott bluse. Spent på hva slags stoff du har kjøpt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har blandt andet købt noget stof med motiver fra filmen Frozen - Carla er fuldstændig vild med det.
      K.h.
      Christina

      Slet
  6. Hvor er den fin. Vild med Minnie og Mickey 😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - jeg synes også det er sødt og Carla er heldigvis glad for den.
      K.h.
      Christina

      Slet
  7. Thanks for sharing, great post!

    Áo khoác Đà Lạt chuyên sỉ và lẻ áo khoác áo khoác nam với giá ưu đãi nhất 2020. Luôn cập nhật mẫu mới chất lượng và dày ấm nhất kể cả với thời tiết lạnh giá các nước có du học sinh và xuất khẩu lao động. Aokhoacdalat.com được đồng hành cùng các bạn!!!!

    SvarSlet