søndag den 30. september 2012

Lidt genbrugsguld og en fin bøjle

I weekenden var jeg som nævnt alene hjemme med ungerne, men heldigvis kan Emil, ligesom jeg, godt lide en tur i genbrugsbutikken, så efter en hurtig tur på biblioteket, fik vi shoppet lidt i den lokale genbrug - Emil fandt en del legetøj og købte også et fint smykkeskrin til Carla - er han ikke kær?!

Det var også lidt til mig; en gul dug, to dynebetræk ot en pudebetræk. Jeg forestiller mig at det med de små brune blomster bl.a. skal bruges som foer i bukser til Carla. Den gule dug er ret kraftig, men jeg vil forsøge at bruge den til en kjole eller nederdel til Carla.




Og se så hvad min søde mor havde købt til mig i Tiger-butikken; en fin bøjle beklædt med perler. Jeg synes den er rigtig sød.

10 kommentarer:

  1. Fine fund..især det gule stof er en dejlig øjenvitaminpille;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) Jeg ville bare ønske at printet på det gule var lidt mindre, men jeg må jo se hvad jeg kan få ud af det.
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Sikke en sød storebror Carla har:) og hvor lyder det hyggeligt, at Emil også har lyst til genbrugsshopping:) Det er en god vane at lære fra sig;):)
    Det gule stof er jeg altså helt vild med!
    Fortsat dejlig søndag:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Emil er pjattet med både genbrugsbutikker og loppemarked og det er SÅ hyggeligt at have ham med - han kan være lidt for ivrig for at købe løs, men han bliver heldigvis ikke sur, når han får et nej.
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Fine funn, og du har alt spennende planer for stoffene :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak - jeg glæder mig til at komme i gang med at bruge dem.
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Gode fund, og god idé med blomstret foer, den skal jeg huske. Og sjovt jeg fandt også en gul dug i fredags...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) Og sikke en fin dug du fandt! Og gardinerne er også rigtig søde.
      K.h.
      Christina

      Slet
  5. Skønne skønne fund,smrat at bruge det lidt tyndere retro blomster til foer, især er jeg vild med bøjlen... den er fin.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg tror det vil være godt som foer - håber på at få klippet et par bukser på lørdag. Synes også bøjlen er rigtig sød - min mor er bare den bedste:-)
      K.h.
      Christina

      Slet