onsdag den 6. november 2013

Resteprojekt

Som jer der følger mig fast er jeg ret glad for farver og det betyder at Carla har en temmelig spraglet garderobe.....det betyder så også at det kan være liiiiidt svært at finde noget der passer sammen (har dog lige købt en del ensfarvede bluser og det hjalp).

Derfor besluttede jeg at jeg nok hellere måtte begynde at tænke lidt i sæt. Starten på det projekt blev en bluse, der passer til et par bukser jeg syede for lidt tid siden - heldigvis havde jeg en rest tilbage af stoffet.

Blusen er syet efter minikreas mønster på raglan t-shirt. Det blomstrede jersey købte jeg i sommers i stof & stil, og det grå velour fandt jeg til kr. 19 i deres restebunke. Se lige bort fra at blusen er vildt krøllet - sådan kan det gå, når projekterne ligger for længe i sykurven.




Og her de matchende bukser

15 kommentarer:

  1. Hvor bliver hun bare lækker i det fine sæt.

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare et vildt godt sæt! Det brune samler det virkelig godt. Sådan, Christina :-)

    SvarSlet
  3. Lækkert sæt - godt jeg ikke har en pige, så ville jeg nemlig have været rigtig træt af at jeg ikke havde købt det stof ;o)

    SvarSlet
  4. Det er virkelig et flot sæt! Jeg har to piger og jeg er temmelig træt af at jeg ikke købte stoffet!

    SvarSlet
  5. Ej det er virkelig et skønt sæt!! :D
    Jeg kender det alt for godt det med at finde noget som passer sammen.. nu syr jeg jo ikke selv tøj, men køber bare alt det jeg falder over - hvilket yderst sjældent er ensfarvet, for det er da alt for kedeligt at betale penge for! ;)

    SvarSlet
  6. Drønsmart! Og virkelig god idé at tænke i sæt! : )

    SvarSlet
  7. Lækkert med den brune farve, den er jeg vild med og den er super god til mønstret ;-)

    SvarSlet
  8. :o) jeg tænker alt for ofte i sæt og praktisk.. og det kan altså også være et problem.. :o)

    Sikke et fint sæt du har fået lavet der.. :o) Det stof ville jeg gerne have købt :o)

    SvarSlet
  9. Skønt med et dejligt blomstret og piget sæt. Og det der med sæt skal man da bare give den fuld gas på. Evt prøve at koordinerer det sidste man syede med det næste... bare en lille smule :-)

    SvarSlet
  10. Mums en god blanding. Jeg er vild med den tunge velour sammen med det blomstrede sommerlige jersey. Et super sæt til en mørk efterårsdag :-)
    Kh Line

    SvarSlet
  11. Det er et skønt sæt - det jersey stof er fantastisk fint :-D

    SvarSlet
  12. Jeg synes, at blusen er rigtig fin.
    Men personligt synes jeg ikke, at tøjet bør overmatche. Faktisk synes jeg nogle gang, at det matcher lidt for meget, og det kan godt skære lidt i øjnene. En farverig bluse ville jeg nok altid sætte sammen med en lidt mere nedtonet underdel:-)

    SvarSlet
  13. Taenke i saet, det var en god idé.

    SvarSlet