onsdag den 23. juli 2014

Sommerbukser af en stofrest

Da Carla var omkring et år syede jeg sengetøj til barnevognen af noget fint blomstret stof fra Stof og Stil. Tilbage lå en rest som nu er brugt til et par sommerbukser - jeg satser jo på at jeg får hende i bukser igen, men lige nu er det kun kjolerne der bruges.

Ribben er ikke helt optimal, men den gule rib jeg havde på hylden passede overhovedet ikke til, så det var en nødløsning.

Bukserne er syet efter minikreas mønster på ballonbukser.



3 kommentarer:

  1. Fin 'nødløsning'. Jeg er helt vild med de bukser. De er SÅ fine og sommerlige! :-)

    SvarSlet
  2. De er super fine. Jeg har en datter, der har haft bukser på max 10 gange de sidste 4 år... Jeg venter spændt på dagen, hvor hun vil have dem på igen. Til gengæld kan alt lade sig gøre i kjole (og hun er bestemt ikke en sidde stille-tøs!), og så er det jo lige meget... :)

    SvarSlet
  3. Jeg kan virkelig godt lide den mørke rib! Det giver en god kontrast til det lyse blomstrede :D
    Jeg har det helt omvendt.. ser helst Luna i kjoler altid, men det fungerer ikke så godt med hendes kravle - ved at lærer at gå stadie ;)

    SvarSlet